۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

بررسی مشکل واردات و کالاهای دپو شده بازرگانان قشم

جلسه هم اندیشی با نمایندگان بازار‌ها و مجتمع‌های تجاری منطقه آزاد قشم با هدف بررسی برخی اعتراضات پیرامون موانع و مشکلات واردات کالا و همچنین بررسی آخرین وضعیت کالا‌های دپو شده در گمرک با حضور جمعی از مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۰۴۵

بررسی مشکل واردات و کالاهای دپو شده بازرگانان قشم

به گزارش مانا، نمایندگان بازاریان و کسبه منطقه آزاد قشم در جلسه‌ای با حضور مدیران سازمان منطقه آزاد قشم به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود در زمینه ثبت سفارش برای واردات کالا و همچنین ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک پرداختند.
براساس این گزارش، در این جلسه نریمان توکلی جویباری، سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات این سازمان، پیرامون رایزنی های صورت گرفته با هدف ساماندهی وضعیت بازرگانان و کالاهای وارداتی به منطقه آزاد قشم توضیحاتی مطرح کرد.
وی افزود: با مذاکرات صورت گرفته امیدوار هستیم شرایط برای رفع مشکلات ثبت سفارش و همچنین کالاهای وارد شده به منطقه آزاد قشم مطابق با ساز و کار مناطق آزاد فراهم شود و تولیدکنندگان و بازرگانان بتوانند کالاها و مواد اولیه مورد نیاز خود را وارد کنند.
توکلی جویباری اظهار امیدواری کرد با حل مشکلات ایجاد شده در مسیر واردات و تسهیل شرایط برای خروج کالاهای دپو شده در گمرک؛ رونق به کسب و کار واحدهای تجاری موجود در بازارهای منطقه آزاد قشم بازگردد و مشکلی برای اشتغال در این منطقه ایجاد نشود.
سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت و پاسخگویی سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بیان کرد: حسب تأکید رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جهت تسهیل فعالیت کسبه و بازرگانان منطقه، رایزنی با سایر تصمیم گیران در این حوزه در حال انجام است که امیدواریم این تلاش‌ها در آینده‌ای نزدیک به نتیجه برسد.
توکلی جویباری در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیگیری از سوی دادستان محترم شهرستان و دیگر اعضای شورای تامین درحال انجام می باشد و آخرین پیگیری ها برای رفع این مشکلات اطلاع رسانی خواهد گردید.
در پایان این جلسه مقرر گردید تا طی روزهای آینده جلسه‌ای با حضور نمایندگان کسبه و بازرگانان منطقه آزاد قشم برگزار شده و برای رفع مشکلات آنها تصمیم گیری شود.
این جلسه با حضور ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، نریمان توکلی جویباری سرپرست بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات، هرمز امیری مدیر اصناف و بازرگانی، علی همایونی مدیر توسعه تجارت، امیر سلکی مدیر امور درگهان، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم و حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل این سازمان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار