۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر :

اثری از مفقودین سانحه کشتی بهبهان در آب‌های عراق به دست نیامد

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از انجام عملیات مشترک جستجوی دریایی به منظور یافتن اثری از مفقودین سانحه غرق کشتی تجاری بهبهان در آب‌های عراق خبر داد و اعلام کرد: اثری از مفقودین سانحه کشتی بهبهان در آب‌های عراق به دست نیامد.
کد خبر: ۸۷۰۴۴

 

اثری از مفقودین سانحه کشتی بهبهان در آب‌های عراق به دست نیامد

به گزارش مانا، کاپیتان نادر پسنده با اشاره به عملیات مشترک جستجوی دریایی به منظور یافتن اثری از مفقودین سانحه غرق  شدن کشتی تجاری بهبهان در آب های عراق، اظهار کرد: در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در قبال دریانوردان و خانواده‌های محترم آن‌ها و با پیگیری‌های رسمی سازمان بنادر و دریانوردی و تلاش و همت وزارت خارجه کشورمان، عملیات مشترک جستجوی دریایی مفقودین سانحه در محدوده غرق شناور بهبهان در آب های عراق انجام شد.

وی ادامه داد: در این عملیات، شناور ناجی ۱۷ در تاریخ چهاردهم تیرماه وارد آب‌های عراق و پس از هماهنگی های اولیه با کنترل بندر ام القصر عملیات جستجوی مشترک با مشارکت شناور امدادی عراق آغاز شد و بر‌اساس مدل سازی رایانه‌ای محدودۀ جستجو حدود ۲۰ مایل  بود و پیش بینی شد که این عملیات تا غروب طول بکشد.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به پایان عملیات مربوطه در آب های عراق، اظهار کرد: علی‌رغم اینکه جست‌و‌جو در مسیر برگشت به آب های ایران ادامه خواهد داشت، اما متاسفانه اثری از مفقودین به دست نیامد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار