۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

عزم نیروی دریایی سپاه در برخورد با صید ترال

نماینده شرق هرمزگان گفت: عزم نیروی دریایی سپاه در برخورد با صید ترال قابل ستایش است.
کد خبر: ۸۷۰۳۳

عزم نیروی دریایی سپاه در برخورد با صید ترال

به گزارش مانا، حسین رئیسی در دیدار با فرمانده پایگاه امامت نیروی دریایی سپاه  اظهار کرد: مردم شما پاسداران را نماد نظام می‌دانند و هر جا که کاری از عهده کسی بر نیامده، سپاه پای کار آمده است و آن را به خوبی و با درایت و توانمندی انجام داده است.

وی افزود: عزم نیروی دریایی سپاه در برخورد با صید ترال قابل ستایش است و مردم انتظار دارند همان گونه با صید ترال برخورد کنید.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس عنوان کرد: در سواحل مکران نگاه مردم به دریا است که معیشت این مردم به دریا وابسته است و نباید عده‌ای معیشت این مردم را به خطر بیندازند و اقدام به موقع سپاه در موضوع صید ترال سبب شد تا نور امید در دل مردم زنده شود.

رئیسی اضافه کرد: فرماندار جاسک از ابتدای مسؤولیت با شجاعت تمام مقابل این صید ترال ایستاد که مردم به خوبی از ایشان یاد می‌کنند و این هماهنگی در میان نیروهای حوزه شرق هرمزگان در دفاع از حق مردم و ایستادگی در برابر زورگویی‌ها و تضییع حقوق مردم نشان دهنده حرکت رو به جلو در این عرصه است.

وی گفت : امام و رهبری به سپاه نگاه ویژه داشتند و دارند و این افتخار بزرگی برای سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که در توسعه و پیشرفت هرمزگان و ایران عزیز نقش ویژه‌ای دارند و مردم نیز حامی آنان در این موضوع هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار