۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳

تداوم فعالیت بندری در ماهشهر و آبادان با وجود محدودیت‌های کرونایی

استاندار خوزستان از بازگشت محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های بندری ماهشهر و آبادان خبر داد و گفت: با این وجود فعالیت بندری در این شهر‌ها تداوم دارد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۰۳۱
تداوم فعالیت بندری در ماهشهر و آبادان با وجود محدودیت‌های کرونایی
 
دکترغلامرضا شریعتی در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در آبادان و ماهشهر از ۱۲ تیر شروع شده است افزود: بر این اساس فعالیت تمامی آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های آرایشی، موزه و باغ موزه، خانه‌های کودک، حوزه‌های علمیه، مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، سالن‌های ورزشی پرخطر، مساجد و مصلاها، زبان‌سرا، کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، تالار‌های پذیرایی، مدارس شبانه روزی، کافه‌ها و چای‌خانه‌ها تا اطلاع ثانوی در این شهر‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: در این مدت برگزاری مراسم ترحیم و عروسی، مذهبی و فرهنگی و همایش ممنوع بوده و باشگاه‌های ورزشی پر خطر مانند کشتی و جودو نباید فعالیت داشته باشند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر با شیوع کرونا شهر‌های ماهشهر و آبادان در وضعیت قرمز قرار داشتند از ساکنان این شهر‌ها خواست برای پیشگیری از شیوع کرونا، در خانه بمانند و در صورت خروج از منازل از ماسک استفاده کرده و فاصله  اجتماعی را رعایت کنند.

شریعتی با بیان اینکه خرمشهر و شادگان نیز در وضعیت هشدار از نظر کرونا قرار دارند افزود: با این وجود خدشه‌ای در فعالیت بندری خرمشهر و شادگان بوجود نیامده است.

قرار است زدن ماسک در شهر‌های ساحلی خوزستان از ۱۵ تیر الزامی شود تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا پیشگیری شود.

۸۵ درصد ظرفیت بیمارستان‌های شهر‌های ساحلی خوزستان برای بستری بیماران کرونا پر شده است.



  
ارسال نظرات
آخرین اخبار