۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

لزوم آموزش مجازی دریانوردان در شرایط کرونا

معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تأکید بر تمرکز ویژه به موضاعات ایمنی دریایی با توجه به شرایط کلی کشور، تصریح کرد: در وضعیتی که حتی آتش سوزی معمولی در بنادر به سوژه رسانه‌ای دشمن برای تخریب تبدیل می‌شود، لازم است با حساسیت و جدیت بیشتری به ایمنی بنادر، شناور ها، لایروب‌ها و سایر حوزه‌های دریایی توجه کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۱۳
لزوم آموزش مجازی دریانوردان در شرایط کرونا
 
به گزارش مانا، جلیل اسلامی در نشست بررسی مسائل و موضوعات دریایی بنادر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با انتشار و شیوع وسیع بیماری کرونا، رویکرد پیگیری، گزارش دهی و انتقال موضوعات، شکل جدی‌تر و خاص‌تری پیدا کرده است؛ بنابراین لازم است، پروژه‌های توسعه‌ای در دست اجرا با قوت و‌ جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.
عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تحریم ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه سیستم حمل و نقل دریایی کشور، خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود، در این شرایط حساس و برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی بیشتر به تجارت و کشتیرانی کشور، موضوعات مربوط به تحریم‌ها به سرعت تعیین تکلیف شود.
اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: علی‌رغم محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، نباید فرایند آموزش دریانوردان دچار مشکل شود و لازم است، راهکارهای استمرار ارائه خدمات آموزشی از طریق فضای مجازی بررسی شود تا خللی در این حوزه پیش نیاید.
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی رعایت پروتکل‌ها و دستورات بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیش از پیش ویروس کووید ۱۹ در بنادر را الزامی و اجتناب ناپذیر دانست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار