۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱

دوره‌های آموزش عملی از راه دور دریانوردان هم امکان‌پذیر می‌شود

یک شرکت نروژی با کمک فنّاوری‌های دیجیتالی در حال برنامه‌ریزی برای دستیابی دریانوردان به آموزش‌های عملی، برگزاری آزمون بدون حضور فیزیکی و دریافت گواهینامه از راه دور است.
کد خبر: ۸۶۹۹۶
دوره‌های آموزش عملی از راه دور دریانوردان هم امکان‌پذیر می‌شود
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا شرکت Kongsberg Maritime قصد دارد دوره‌های عملی آموزش از راه دور از صفر تا صد به مرحله انجام برساند.

یکی از مسئولان این شرکت گفت: از آنجایی‌که در آموزش از راه دور که در دوران کرونا هر روز رو به توسعه و گسترش است بیشتر دوره‌ها به صورت تئوری تدریس می‌شود، به همین جهت تصمیم گرفتیم با استفاده از سیمیلاتور و ماشین‌های مجازی نسبت به تکمیل دوره‌های عملی نیز اقدام کنیم.

وی افزود: بر این اساس با استفاده از یک اپراتور موقعیت‌یاب پویا Dynamic Positioning Operator) DPO) تمامی دوره‌های عملی را تا مرحله آزمون و دریافت گواهینامه برگزار کنیم.

وی یاد‌آور شد: دوره‌هایی که برگزار می‌شود مطابق با استاندارد‌های DNV GL DPO است و تاکنون تائیدیه موسسه Nautical برای برگزاری  اکثر دوره‌ها را دریافت کرده ایم.

به گفتۀ وی این دوره‌ها از طرف صاحبان کشتی و مسئولان خطوط کشتیرانی حمایت مالی خواهد شد و دانشجویان دریانوردی در خانه یا محل کا‌ر خود با استفاده از مربیان در فضای مجازی  نسبت به آموزش تئوری و عملی اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: این دوره‌ها برای کلیۀ کشتی‌ها و صنایعی که از DP استفاده می‌کنند قابل دریافت است.

وی در پایان گفت: به زودی مراحل ثبت نام به صورت آنلاین اطلاع رسانی خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار