۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
پیام دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی به دریانوردان:

کار دریانوردان در این روزهای شیوع کرونا حیاتی است

دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی (IMO) با اشاره به همه گیری و اپیدمی ویروس کرونا در جهان و در قرنطینه به سر بردن بیشتر کشورها، گفت: همه ما ناچار هستیم به سرعت خود را با روش‌های جدید کار و زندگی تطبیق دهیم، اما این مسئله بسیاری از دریانوردان را در موقعیت‌هایی دشوار قرار داده است که تصور نمی‌شد در دوران مدرن کنونی، چنین اتفاقی بیفتد.
کد خبر: ۸۶۹۳۶

کار دریانوردان در این روزهای شیوع کرونا حیاتی است

 

به گزارش مانا، "کی تاک لیم" دبیرکل آیمو در پیامی به مناسبت روز جهانی دریانورد، اظهارداشت: من در این روزهای کرونایی، به شخصه، تحت تاثیر عمیق داستان هایی قرار گرفته ام که از دریانوردان در مورد چالش ها، سختی ها و فداکاری‌هایی شان برای حفظ زنجیره تأمین جهانی نقل می شود، این مسأله برای بسیاری از دریانوردان، چالش برانگیز بوده و سلامت جسمی و روحی آنها را تهدید کرده است.

کی تاک لیم افزود: مشکلات صنعت دریانوردی در ارائه خدمات پزشکی برای خدمه بیمار و اجازه مرخصی ساحل برای من شخصاً بسیار اهمیت دارد.

وی در بخش دیگری از این پیام، در خطاب به دریانوردان، گفت: همه ما در آیمو، چالش‌های پیش روی شما را درک می کنیم، پیام من به شما واضح و اطمینان بخش است؛ ما به شما گوش می سپاریم و شما را می شنویم.

دبیرکل سازمان بین المللی دریانوردی خاطرنشان کرد: ما در آیمو، با اتحادیه های کارگری، سازمان های بهزیستی دریانوردان، صاحبان کشتی ها، دولت ها و آژانس های سازمان ملل متحد، به ویژه سازمان بین المللی کار، در تماس هستیم تا راه حل ها را بیابیم.

وی اضافه کرد: من به کلیه کشورهای عضو آیمو، نامه‌هایی نوشته‌ام و از آنها خواسته‌ام که همه دریانوردان را به عنوان "نیروهای کلیدی" به رسمیت بشناسند، موانع موجود در صدور اسناد و مدارک را برای آنها برطرف کرده و محدودیت های سفرهای ملی را بردارند، تا دریانوردان بتوانند در پایان قراردادهای خود، به خانواده‌های شان بپیوندند.

کی تاک لیم اطمینان خاطر داد که گروهی در آیمو به صورت شبانه ‌روزی تلاش می‌کنند تا به پرونده‌های فردی برای حل سریع مشکلات و معضلات کمک کنند.

دبیرکل آیمو با ابراز ارادت به همه دریاییان، گفت: دریانوردان، همکاران عزیزم، شما در این نبرد جهانی در خط مقدم هستید، کار شما حیاتی و شرایط شما خاص است؛ در این زمان بحرانی برای شما آرزوی سلامت و رفاه می کنم و می خواهم بدانید که تنها نیستید؛ شما فراموش نشده اید؛ قوی باشید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار