۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

پیام تبریک مدیرعامل کشتیرانی به مناسبت روز دریانورد

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی فرا رسیدن روز جهانی دریانورد را به همه دریانوردان که با همت و تلاش از جان و آسایش خود مایه می‌گذارند تا چرخ عظیم صنعت حمل و نقل دریایی به حرکت دائمی خویش ادامه دهد تبریک گفت.
کد خبر: ۸۶۹۳۴
پیام تبریک مدیرعامل کشتیرانی به مناسبت روز دریانورد
 
به گزارش خبرنگار مانا، متن پیام نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

۲۵ ژوئن  به‌عنوان "روز جهانی دریانورد" تعیین و نام‌گذاری شده است. انتخاب این روز در تقویم دریایی جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

این روز فرصت مغتنمی است تا بار دیگر به تجلیل از انسان‌هایی بپردازیم که با همت و تلاش خود از جان و آسایش خود مایه می‌گذارند تا چرخ عظیم صنعت حمل و نقل دریایی به حرکت دائمی خویش ادامه دهد.

 در برهۀ کنونی و با توجه به تحریم‌های ناجوانمردانه در بخش حمل ونقل دریایی کشور، هوشیاری و عملکرد به یاد ماندنی دریادلان عزیز نقش مهمی را در دستیابی به اهداف و برنامه‌ها ایفا کرد و به لطف الهی، تلاش، همدلی و دلسوزی دریانوردان عزیز در خنثی کردن تحریم‌های تحمیلی موجب شد که صادرات و واردات کالا‌ها با وقفه مواجه نشود.

بی‌تردید اگر حضور نیروی انسانی متخصص، آگاه و کارآمد حرفه‌ی دریانوردی نبود، توسعۀ صنعت حمل ونقل دریایی به این مرتبت عالی نمی‌رسید.

در آستانه روز جهانی دریانورد امید است تمامی دریانوردان عزیز گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به توانمندی‌های بالقوه و بالفعل خویش و در سایه عنایات حضرت حق در دستیابی به اهداف پیش‌رو موفق باشند.  

در پایان ضمن ارج نهادن به تلاش‌ها و ایثارگری‌های این قشر زحمتکش و فداکار، سلامتی، عزت و سربلندی تمامی همکاران عزیز دریانورد و خانواده‌های آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار