۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

هفت هزار دریانورد فیلیپینی در انتظار تست کرونا

هفت هزار دریانورد فیلیپینی که توسط ۱۸ کشتی در خلیج مانیل به سر می‌برند باید توسط گارد ساحلی فیلیپین تحت آزمایش تست کرونا قرار گیرند.
کد خبر: ۸۶۹۳۱
هفت هزار دریانورد فیلیپینی در انتظار تست کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، مقامات فیلیپینی با اشاره به اینکه آزمایش هفت هزار دریانورد، کار سخت و دشواری را پیش روی گارد ساحلی قرار داده می‌گویند این تعداد دریانورد که از کشور‌های مختلف به فیلیپین وارد شده‌اند باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی این کشور تحت تست کرونا و قرنطینه قرار گیرند، زیرا احتمال وجود بیماری در آن‌ها وجود دارد.

به گفتۀ یکی از مقامات فیلیپینی تخمین زده می‌شود که حداقل یک هفته زمان لازم است که دریانوردانی که توسط ۱۸ کشتی مسافری به سواحل این کشور وارد شده‌اند تحت آزمایش قرار گیرند. 

وی گفت: دریانوردان به شرطی می‌توانند از کشتی خارج شوند که تست کرونای آن‌ها منفی باشد در چنین شرایطی آنان می‌توانند به خانه‌های خود بازگردند.

به گفتۀ این مقام فیلیپینی در‌حال حاضر با توجه به اینکه فیلیپین بیشترین تعداد دریانورد را در جهان داراست پیش‌بینی می‌شود تعداد دریانوردان بیکار خارج  از فیلیپین به ۲۴هزار نفر برسد.

در همین حال  Magsaysay مرکز تأمین خدمه برای کشتی‌ها در سراسر جهان مستقر در فیلیپین اعلام کرد انتظار داریم طی هفته‌های آینده تعداد بیشتری دریانورد وارد خلیج مانیل شوند.

شایان ذکر است در میان کشتی‌هایی که در خلیج مانیل پهلو گرفته‌اند تا دریانوردان از آن‌ها پیاده شوند به Manila Bay, Royal Caribbean، Carnival Cruise Manila Bay, Royal Caribbean and Carnival Cruise می‌توان اشاره کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار