۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر اعلام کرد:

اثری از دو خدمه مفقود شده در آب‌های کویت یافت نشد

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر ضمن تشریح جزئیات عملیات مشترک ایران و کویت برای یافتن مفقودان شناور بهبهان، گفت: پس از عملیات گسترده جستجو، متاسفانه اثری از مفقودان شناور بهبهان در آب‌های کویت پیدا نشد.
کد خبر: ۸۶۹۰۷

اثری از دو خدمه مفقود شده در آب‌های کویت یافت نشد

به گزارش مانا، نادر پسنده در مورد آخرین وضعیت جست‌و‌جو دو خدمه مفقود شده شناور باری « بهبهان» که در آب‌های عراق غرق شد،‌ اظهار کرد: عملیات مشترک دریایی و هوایی جستجوی مفقودان در آب‌های کویت پس از هماهنگی های سیاسی وزارت امور خارجه ایران در صبح پنجشنبه با مشارکت شناور تخصصی ناجی ۴ سازمان بنادر و دریانوردی و دو شناور و یک هلیکوپتر از سوی کویت مطابق با طرح های استاندارد جستجوی ترکیبی هوا و دریا در منطقه تعیین شده در آب‌های کشور کویت به صورت کامل و تخصصی انجام شد، اما متاسفانه اثری از مفقودان نبود.

وی ادامه داد: همچنین شناور ناجی پس از اتمام عملیات مشترک و در مسیر برگشت به ایستگاه در آب‌های داخلی کشورمان تا ظهر همان روز جستجوی دریایی را ادامه داد.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر با تاکید بر اینکه متاسفانه قادر به یافتن اثری از مفقودان نشدیم، گفت: این سطح از همکاری های ایران و کویت به عنوان دو کشور دوست،  نشان از اهمیت هر دو کشور به جان و ایمنی دریانوردان با هر ملیتی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار