۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶

تعلیق سفر‌های دریایی نروژ تا پایان سپتامبر ۲۰۲۰

نروژ اعلام کرد تعلیق سفر‌های دریایی با کشتی‌های کروز را تا سپتامبر ۲۰۲۰ تمدید می‌کند.
کد خبر: ۸۶۹۰۶
تعلیق سفر‌های دریایی نروژ تا پایان سپتامبر ۲۰۲۰
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از خبرگزاری رویترز خطوط کشتیرانی کروز نروژ که اکثراً توسط بخش خصوصی اداره می‌شود به دلیل بحران کووید ۱۹ سفر‌های خود را تا ۱۵ ژوئن به حالت تعلیق درآورده بود تا با توجه به شرایط پیش آمده تصمیم بگیرند که آیا دوباره این تعلیق را تمدید کنند یا سفر‌های دریایی را آغاز کنند. اینک که درگیری با ویروس کرونا در سراسر جهان ادامه دارد این کشور به تمدید تعلیق‌ها تا آخر سپتامبر ۲۰۲۰ رای مثبت داده است.

بر اساس این گزارش به گفتۀ کارشناسان صنعت کشتی‌های مسافری کروز در حال حاضر با بحران سلامتی رو‌به‌رو هستند و جهان شاهد بود که در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۰ چند کشتی بزرگ کروز در سواحل برخی از کشور‌ها به منظور قرنطینه مسافران زمین گیر شد و آزمایش بسیاری از خدمه و مسافران مثبت اعلام شد.

از آن تاریخ به بعد اکثر تور‌های دریایی لغو و سفر کشتی ها‌ی کروز نیز در اکثر کشور‌ها به حالت تعلیق در آمد که این موضوع تا کنون ادامه دارد.

در ادامۀ اطلاعیۀ دولت نروژ آمده است ممکن است حتی برخی از سفر‌های دریایی به مقصد کانادا و انگلیس تا اکتبر ۲۰۲۰ ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است در پی لغو سفرهای دریایی و پهلو گرفتن اکثر کشتی‌های مسافری بزرگ در سواحل، شاخص سهام صنعت کشتیرانی کروز در تالار معاملات بورس به شدت سقوط کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار