۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

آموزش آنلاین دریایی از آموزش سنتی پیش افتاد

ویروس همه‌گیر کرونا باعث شد اکثر مؤسسات آموزشی دریایی در سراسر جهان مجبور به لغو دوره‌های آموزشی و یا بسته شدن مؤسسات آموزشی شوند که این کار به رونق هر چه بیشتر آموزش از راه دور کمک کرد.
کد خبر: ۸۶۹۰۰
آموزش آنلاین دریایی از آموزش سنتی پیش افتاد
به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از سایت‌های خبری با توجه به رشد و توسعه مراکز آموزش آنلاین پیش‌بینی می‌شود که این نوع آموزش حتی در دوران پسا کرونا هم ادامه یابد، زیرا نتایجی که از آنان گرفته شده مثبت و قابل تأمل است.

این گزارش حاکی است در دوران کرونا گام‌های مؤثری در جهت تکمیل آموزش دریایی دیجیتال برداشته شده و اغلب کشور‌ها به این فرآیند پاسخ مثبت داده‌اند.

از سوی دیگر کاهش هزینه برای کارفرمایان و دریانوردان به علاقمندی صاحبان خطوط کشتیرانی، دریانوردان و مراکز آموزشی دریایی منجر شده است به گونه‌ای که هم‌اکنون آموزش سنتی دریایی که با حضور دریانوردان برگزار شود در کمتر کشوری  یافت می‌شود، زیرا دریانوردان حتی زمانی که در خانه به سر می‌برند می‌توانند بدون حضور در مکان آموزشی نسبت به آموزش آنلاین دریایی با جدیدترین متد‌ها دوره‌های آموزشی را طی کنند.

"Jensen" مدیر مؤسسۀ آموزش آنلاین Danica در این زمینه گفت: با راه‌اندازی آموزش آنلاین برای دریانوردان رقیب جدیدی برای مؤسسات آموزش سنتی پیدا شده است و به زودی با پیشرفت همه جانبه باید منتظر ماند که آموزش سنتی میدان را به نفع آموزش آنلاین خالی کند.

وی درپایان گفت: در شرایطی که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود مسلماً توسعه و گسترش مراکز آنلاین دریایی نیز به عنوان یک آزمون خود‌آزمایی می‌تواند به نفع دریانوردان ادامه یابد، زیرا هزینه‌های سربار زیادی هم برای صاحبان خطوط کشتیرانی و مراکز تربیت و آموزش  دریایی به شیوه سنتی ندارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار