۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷

دانشگاه های دریایی هیچ تصمیمی برای قطع پذیرش دانشجو ندارند

مسئول آموزش دانشگاه علوم دریایی چابهار گفت: دانشگاه‌های دریایی در شرایط کرونایی، هیچ تصمیمی برای قطع پذیرش دانشجو ندارند.
کد خبر: ۸۶۸۹۹
دانشگاه های دریایی هیچ تصمیمی برای قطع پذیرش دانشجو ندارند

به گزارش مانا، محمود نصیری در خصوص سیاست آموزشی دانشگاه علوم دریایی چابهار، تصریح کرد: دانشگاه های دریایی در شرایط کرونایی، هیچ تصمیمی برای قطع پذیرش دانشجو ندارند و در خصوص فرآیند پذیرش و تعداد ورودی ها در سال جدید با سازمان بنادر هماهنگ می شویم.

رئیس دانشگاه علوم دریایی چابهار از بازسازی خوابگاه های دانشگاه علوم دریانوردی چابهار خبر داد و گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و مراکز آموزشی، کلاس ها و امتحانات به صورت غیر حضوری برگزار شد؛ سیاست دانشگاه چابهار بر این است تا کلاس های تخصصی دریایی را به صورت حضوری تشکیل دهد.

در این نشست همچنین، محمد علی خبازی نژاد؛ رئیس آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت ملی نفتکش، با اشاره به موضوع کاروز و رویکرد خاص این شرکت در این زمینه، گفت: به جز آموزش در حین کار و بهبود نظام آموزشی، شرکت ملی نفتکش موفق شد کتابچه‌های آموزشی را به صورت برنامه در بیاورد.

این مقام مسئول آموزش شرکت ملی نفتکش، خاطر نشان کرد: برای دانشجویان غیر بورسیه، رویکرد ما به گونه ای است که ابتدا دانشجویان باید با طی دورۀ عرشه در این شرکت، برای دوره کشتی آماده شوند.

وی با بیان اینکه سیاست شرکت ملی نفتکش به این صورت است که دانشجوی مقطع پایین تر از کارشناسی را نپذیرد، گفت: این رویکرد برای ما لازم است؛ چراکه در غیر این صورت شاید مجبور شویم، نیروهای فنی را از خارج از کشور تامین کنیم.

وی  تأکید کرد: برای حل چالش کارورزی دانش آموخته های دریایی به تعامل و هماهنگی بیشتری نیاز داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار