۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
تذکر نماینده عسلویه؛

لنج داران عسلویه با مشکلات معیشتی مواجه‌اند

یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در خصوص وضعیت معیشتی ملوانان این استان به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر اقتصاد و امور دارایی تذکر داد.
کد خبر: ۸۶۸۷۱

لنج داران عسلویه با مشکلات معیشتی مواجه‌اند

به گزارش مانا، موسی احمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: امروزه مردم حوزه انتخابیه‌ام یعنی کنگان، جم و عسلویه با استرس و نگرانی در خصوص کالاهای ملوانی مواجه شده‌اند. در زمانی که ویروس کرونا عرصه را بر معیشت مردم تنگ کرده است سفاران زحمتکش استان بوشهر به ویژه در حوزۀ جنوبی استان به مدت چهار ماه معیشت خود را از دست داده و با مشکلات شدید اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کردند.

نماینده مردم عسلویه در مجلس یازدهم افزود: اخیراً روزنۀ امیدی بر این مردم باز شد و تعدادی از لنج‌ها توانستند سفر کنند و مایحتاج عمومی را به همراه بیاورند. اما با محدودیت مواجه شدند و هم اکنون از تخلیۀ بار آنها جلوگیری به عمل می‌آید. اجناس بسیاری از این لنج‌ها اجناس خوارکی بوده و زیر آفتاب سوزان جنوب در حال فاسد شدن هستند.

احمدی در پایان گفت: غیور مردان ساحل نشین از اوایل انقلاب در دفاع مقدس حاضر بوده و به پیروزی انقلاب کمک کردند اما امروزه در شرایط تورمی نفس‌گیر چشم انتظار حمایت هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار