۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

راه‌اندازی نخستین پایگاه بسیج دریایی در خوزستان

نخستین پایگاه بسیج دریایی در خوزستان به صورت رسمی با حضور سردار نوذری فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه راه اندازی و افتتاح شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۸۱۵
راه‌اندازی نخستین پایگاه بسیج دریایی در خوزستان
مسلم آقاجری مسئول پایگاه بسیج دریایی خوزستان به خبرنگار مانا گفت: بعد از سیل ۹۸ در خوزستان، قایق‌های صیادی و ماهیگیران خوزستانی با همراهی نیروی دریایی سپاه جهت کمک به مردم سیل‌زده فعالیت‌های بسیاری انجام دادند و در آن زمان به‌صورت جزیی سازماندهی و به‌کارگیری شدند و لزوم یک نیروی هماهنگ برای این موقع خیلی احساس می‌شد.

وی افزود: قرار است برای سهولت استقرار قایق‌های صیادی این پایگاه یک اسکله اختصاصی ساخته شود و در این اسکله تمامی خدمات فنی نظیر تعمیرات و نگهداری و ... انجام شود.

وی افزود: برای صیادان کارت مخصوص بسیج دریایی و کارت سلامت قایق و جلیقه نجات صادر می‌کنیم و همچنین در نظر داریم که مشکلات کارت سوخت این نیرو‌های بسیج دریایی را حل کنیم و آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم.

وی در ادامه افزود: تاکنون ۱۱۳ شناورعضو بسیج دریایی خوزستان شده‌اند.

آقاجری در ادامه با بیان این‌که این پایگاه یکی از اهدافش همکاری با قایقرانی و گردشگری و سیاحتی است تصریح کرد: دو اکیپ تعمیر قایق‌های فایبرگلاس و بنزینی جهت رفع مشکل قایق‌ها در خوزستان مستقر می‌شوند که تمامی تعمیرات قایق‌ها برای ماهیگیران و قایق‌داران به طور کاملا رایگان انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار