۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹

مدرن‌ترین شبیه‌ساز آموزش دریایی ساخته می‌شود

گروه فنّاوری Wärtsilä جدیدترین فنّاوری شبیه‌ساز (سیمیلاتور) را برای آموزش دریایی در آب‌های داخلی آلمان می‌سازد.
کد خبر: ۸۶۸۰۸
مدرن‌ترین شبیه‌ساز آموزش دریایی ساخته می‌شود
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، ساخت این سیمیلاتور در سه ماهۀ اول سال جاری میلادی به شرکت Wärtsilä از سوی آلمان سفارش داده شده و مدرن‌ترین و جدیدترین شبیه‌ساز اروپا برای آموزش دریایی به شمار می‌رود. قرار است این دستگاه تا پایان سال ۲۰۲۰ تحویل شود.

"Hendrik Posenauer"، مدیر‌ ارشد فروش، Wärtsilä Voyage در این زمینه گفت: این دستگاه به منظور آموزش واقع بینانه با پیشرفته‌ترین تجهیزات ساخته خواهد شد که در نوع خود بی مانند و تاکنون نظیر آن در هیچ کشوری ساخته نشده است.

وی افزود: در این شبیه‌ساز موضوع  مطالعه، آموزش و تحقیق توسط کاربران با جدیدترین سیستم‌ها مدّ نظر قرار دارد تا  دانشجویان کاربرد‌های پیشرفتۀ ناوبری دریایی را یاد بگیرند. در واقع  تمامی موضوعات دریایی به صورت طبیعی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که هیچ تفاوتی با کشتی نخواهد داشت.

"Thomas Krützberg" رئیس آموزش کار و امور اجتماعی شهر Duisburg آلمان نیز در این زمینه گفت: سفارش ساخت این شبیه‌ساز از آن جهت صورت گرفت که تمام مهارت‌های مورد نیاز دریانوردان توسط این دستگاه بالا رفته و مطابق استاندارد‌های روز باشد.

وی گفت: بر اساس قول مساعد مسئولان Wärtsilä این دستگاه دارای جدیدترین فنّاوری‌های دیجیتالی، ایمنی، بهره‌وری و سازگاری با محیط‌زیست را در خود  خواهد داشت تا دانشجو احساس کمبود  تجهیزات آموزشی نکند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار