۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

استاندار بوشهر خواستار تسریع در اجرای طرح توسعه اسکلۀ کنگان شد

استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح توسعه اسکله بندر کنگان، بر تسریع اجرای پروژه‌های موج شکن طرح توسعه اسکلۀ این بندر تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۸۸
استاندار بوشهر خواستار تسریع در اجرای طرح توسعه اسکلۀ کنگان شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر عبدالکریم گراوند در بررسی پروژه‌های عمرانی کنگان با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی بدون وقفه عملیات اجرایی آن ادامه دارد اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برخی از پروژه‌های عمرانی در ایام هفته دولت و برخی هم در دهه مبارک فجر و مناسبت‌های دیگر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح توسعه بندر کنگان خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مردم شهرستان کنگان، طرح توسعه اسکله بود که با اعتبارات سفر رئیس جمهور عملیات اجرایی آن آغاز شد.

استاندار بوشهر طرح توسعه اسکلۀ بندر کنگان را شامل ساخت موج شکن‌های جدید دانست و بر تسریع اجرای پروژه‌های موج شکن طرح توسعه اسکله این بندر تأکید کرد.

گراوند با تأکید بر توجه به مطالبات مردم افزود: پروژه‌های عمرانی و زیرساختی در استان بوشهر با اولویت تحقق مطالبات مردم عملیاتی می‌شود که طرح توسعه اسکله بندر کنگان در همین راستا است.

فرماندار کنگان هم با بیان اینکه روند اجرایی بندر کنگان مطلوب است افزود: خوشبختانه بعد از سفر رئیس جمهور به شهرستان کنگان و پیگیری‌های انجام شده اعتبارات لازم مصوب و تخصیص یافت.

سیدعلی پاک‌نژاد با اشاره به این مطلب که توسعه اسکله کنگان از هشت هکتار به حدود ۴۰ هکتار توسعه خواهد یافت خاطرنشان کرد: توسعۀ اسکله بندر کنگان می‌تواند مزایای خوبی برای این شهرستان از جمله در بحث اشتغال و همچنین رونق تجاری شهرستان و تقویت بازار داشته باشد.

وی با بیان اینکه این اسکله دارای حوضچه‌های مختلف از جمله حوضچه شیلاتی و تجاری است از تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح توسعه اسکلۀ بندر کنگان خبر داد و بیان کرد: تمام جوانب کار در نظر گرفته شده و ساخت اسکله با این حجم یکی از بزرگترین پروژه‌های شهرستان می‌باشد که قطعاً در توسعه آن جوانب مختلف از جمله انبارها، آتش نشانی، پسکرانه و حتی مقولۀ گردشگری نیز در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار