۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

موفقیت مؤسسه آموزشی کشتیرانی در تجدید گواهی‌نامه مدیریت کیفیت

مؤسسه آموزشی کشتیرانی موفق به تجدید گواهی‌نامه مدیریت کیفیت شد.
کد خبر: ۸۶۷۷۶
 
موفقیت مؤسسه آموزشی در تجدید گواهی‌نامه مدیریت کیفیت
به گزارش خبرنگار مانا، مؤسسه آموزشی کشتیرانی موفق به تجدید گواهی‌نامه مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللی ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱ شد.

براساس این گزارش، مؤسسه آموزشی کشتیرانی پس از انجام ممیزی خارجی توسط نمایندگان شرکت گلوبال GLC در ایران، براساس اعتبار UKAS انگلستان موفق به تجدید گواهی‌نامه کیفیت خود براساس استاندارد بین‌المللی ۲۰۱۵-۹۰۰۱ شد.

ممیزان در آخرین جلسه ممیزی که در حضور نمایندگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، ضمن ابراز خشنودی از روند ممیزی و ارتقاء قابل توجه اجرای سامانه مدیریت کیفیت مؤسسه در مراکز آموزش تهران و بوشهر، بدون درج عدم تطابق در گزارش خود، گواهی‌نامه انطباق کامل با الزامات استاندارد مذکور را به مدیرعامل مؤسسه آموزشی کشتیرانی اعطا کردند.

شایان ذکر است مؤسسه آموزشی کشتیرانی اولین مؤسسه آموزشی در ایران است که در سال ۱۳۷۸ موفق به اخذ گواهی‌نامه کیفیت ایزو ۱۹۹۴-۹۰۰۱ از شرکت لویدز رجیستر شد و با کسب رتبه برتر در میان مراکز آموزش دریایی، یکی از دو مرکز مجاز به برگزاری دوره‌های تکمیلی دریانوردی در کشور است.

همچنین این مؤسسه در سالیان طولانی، در تکامل سامانه مدیریت کیفیت خود همزمان با تغییر استاندارد کیفیت به ویرایش‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۵ گواهی‌نامه مربوطه را ارتقاء داده و در تاریخ ۱۱ خرداد ماه جاری موفق به دریافت مجدد سه ساله آن شد.   
موفقیت مؤسسه آموزشی در تجدید گواهی‌نامه مدیریت کیفیت
ارسال نظرات
آخرین اخبار