۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

کسب رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: بندر چابهار با عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه‌ای تجهیرات در سال ۹۸ حائز رتبۀ نخست در بین بنادر کشور شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۸

کسب رتبه نخست بندر چابهار در عملکرد بودجه سرمایه‌ای بنادر کشور

به گزارش مانا؛ عباس آذرپیکان، با بیان عملکرد ۹۹.۸ درصدی نسبت به اعتبارات مصوب سرمایه ای تجهیزات در سال ۹۸ گفت: بندر چابهار با اجرا و پیشرفت فیزیکی پروژه های زیرساختی رتبه نخست را در عملکرد بودجه سرمایه ای در بین بنادر کشور کسب کرد. 
وی با اعلام این که بیش از ۱۸ پروژه تعمیرات اساسی و خرید و نصب تجهیزات دریایی، بندری، مخابراتی و زیرساخت های ارتباطی در سال ۹۸ به پایان رسیده است و برخی پروژه‌ها نیز پیشرفت فیزیکی طبق برنامه دارند، اظهار کرد: از این پروژه ها می توان به اجرای پروژه ملی برقراری پوشش رادیویی کامل سواحل استان سیستان و بلوچستان در منطقه َA1 دریایی اشاره کرد که با اجرای این پروژه اقدام مؤثری در حوزۀ خدمات ایمنی و امداد و نجات شناورها صورت گرفت.

معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این زمینه افزود: پروژه های نصب و راه اندازی سامانه هوشمند کنترل دسترسی، جابه‌جایی و بازسازی جرثقیل‌های سنگین ساحلی و محوطه‌ای، بازسازی و خرید دکل‌های مخابراتی، تکمیل زیر ساخت ارتباطی بین بنادر چابهار از دیگر پروژه هایی است که در راستای بهبود مستمر و ارتقا  توان عملیاتی متناسب با توسعه روزافزون و افزایش حجم تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار اجرا شده است.
به گفتۀ آذرپیکان خرید و نصب بویه‌ها و تجهیزات کمک ناوبری بنادرشهید بهشتی و شهید کلانتری، خرید قایق گشت زنی یگان حفاظت، تعمیرات زیرآبی شناورهای دریایی، خرید تجهیزات مبارزه با آلودگی دریا، خرید تجهیزات آتش نشانی و خرید تجهیزات درمانگاهی و آزمایشگاهی از دیگر پروژه‌های مورد اشاره در بندر چابهار است.
معاون فنی و مهندسی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در پایان اظهارات خود؛ تخصص و هدفمندی مشاور در زمینه تجهیزات، ارتقا و بهبود مستمر فرآیندهای مرتبط با مدیریت نگهداری و تعمیرات و تلاش خستگی ناپذیر نیروی انسانی را از عوامل کسب رتبه عنوان و نسبت به تداوم آن اظهار امیدواری کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار