۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

صنعت حمل‌ونقل‌ دریایی برزیل در قرنطینه

ویروس کرونا صنعت حمل ونقل دریایی و بندری برزیل را آنچنان درگیر کرده که اکثر بنادر به صورت نیمه تعطیل درآمده و کشتی‌های این کشور در حال حاضر در قرنطینه به‌سر می‌برند.
کد خبر: ۸۶۷۳۹
صنعت حمل‌ونقل‌ دریایی برزیل در قرنطینه
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، کشور برزیل اولین کشور آمریکای جنوبی است که بالاترین آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را دارد به همین جهت بنادر این کشور تحت تأثیر کرونا قرار گرفته و برای جلوگیری از تعطیلی آن‌ها مسئولان بندری و حمل و نقل تلاش‌های بسیاری از خود نشان می‌دهند.

رئیس جمهور برزیل اخیراً به کلیۀ مسئولان بندری اعلام کرده تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از تعطیلی بنادر و ادامۀ روند حرکت کشتی‌ها به کار گیرند.

اما با وجود تلاش بی‌وقفۀ مسئولان، بیشتر کشتی‌ها در بنادر پهلو گرفته و کارکنان آن‌ها در قرنطینه به‌ سر می‌برند.

در این میان آژانس تنظیم مقررات بهداشتی برزیل نظارت بر حرکت کشتی‌ها و خدمه را در اولویت قرار داده و پروتکل‌های بهداشتی را به آن‌ها اعلام کرده است.

گزارش‌های واصله حاکی است از زمان شیوع بیماری کرونا در برزیل بسیاری از خدمۀ کشتی‌ها به بیمارستان‌های دولتی وخصوصی منتقل شده و تعداد افراد مشکوک به کووید ۱۹ در هر کشتی به قدری زیاد است که عملاً امکان تردد از کشتی‌ها را سلب می‌کند.

شدت شیوع ویروس کرونا به اندازه‌ای زیاد است که بسیاری از خطوط کشتیرانی خارجی  از تردد در آب‌های ساحلی تحت پوشش این کشور پرهیز می‌کنند.

 به گفتۀ کارشناسان تا زمانی‌که ویروس کرونا در این کشور به طور کامل مهار نشود امیدی به بهبود وضعیت حمل و نقل دریایی این کشور نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار