۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

رونمایی از اولین پهپاد حامل قطعات کشتی در بندر رتردام

طی مراسمی از اولین پهباد حامل قطعات کشتی و قطعات و تجهیزات یک کشتی بزرگ تجاری در بندر رتردام هلند رونمایی شد.
کد خبر: ۸۶۷۳۸
 
رونمایی از اولین پهپاد حامل قطعات کشتی در بندر رتردام
 
رونمایی از اولین پهپاد حامل قطعات کشتی در بندر رتردام
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، کشتی تجاری که در بندر رتردام هلند به قطعات نیاز داشت توسط پهپاد حمل و نصب شد.

این گزارش حاکی است بندر رتردام اعلام کرده برای اولین بار این پهپاد مورد آزمایش قرار گرفت و از آزمون مربوطه نیز موفق بیرون آمد.

به گفته یکی از مسئولان بندر رتردام پهپاد Drone Delta برای استفاده در بندر رتردام  ساخته شده و این بندر قصد دارد راندمان کاری خود را با استفاده از پهپاد‌ها افزایش دهد.

این مسئول بندری افزود رتردام امن‌ترین بندر برای پروازهاست که فضای کافی برای استفاده از فنّاوری پهپاد در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: با استفاده از پهپاد‌ها بندر رتردام در استفاده از فنّاوری‌های جدید در صدر بنادر اروپا قرار می‌گیرد.

"Ingrid Römers" مشاور بندر رتردام نیز در ادامه گفت: استفاده از پهپاد‌ها برای اولین بار در این بندر مورد آزمایش قرار گرفت و نتایج آن می‌تواند به عنوان مدل و شاخص برای ارتقا زیر‌ساخت‌ها و مدیریت حمل و نقل هلند مورد استفاده قرار گیرد.

"Stephan van Vuren" یکی از اعضای تیم ساخت پهپاد بدون سرنشین هلندی نیز گفت: خدمات هواپیما‌های کوچک بدون سرنشین علاوه بر حمل قطعات  می‌تواند در کار‌های مختلفی از جمله پیشگیری و کنترل حادثه، آتش‌نشانی  و نظارت دقیق و بازرسی‌های زیر‌ساختی و آزمایش سوخت کشتی‌ها و ... مورد استفاده قرار گیرد.

وی یاد‌آور شد: با افزایش تولید این وسیله مسلماً  وسایل حمل‌ونقل سنتی کارایی خود را به مرور از دست داده و در عو ض این قبیل دستگاه‌ها بیشتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت، زیرا در کوتاه‌ترین مدت و به فوریت نیاز کشتی‌ها مرتفع می‌شود بدون آنکه از نیروی انسانی برای حمل استفاده گردد که زمان و هزینه زیادی را  نیز در بر دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار