۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

ترافیک کانتینر در بندر گوتنبرگ سوئد

اگرچه بنادر سراسر اروپا با تأثیرپذیری از بیماری کووید ۱۹ با کاهش حجم جابه‌جایی مواجه شده‌اند، اما آمار‌های منتشر شده از بندر گوتنبرگ سوئد حاکی است که جابه‌جایی کانتنیر در این بندر افزایش یافته و با ترافیک همراه است.
کد خبر: ۸۶۷۰۹
ترافیک کانتینر در بندر گوتنبرگ سوئد
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس آمار‌های منتشر شده حجم جابه‌جایی کانتینر در ۱۰ بندر بزرگ و فعال اروپا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل حداقل پنج در‌صد کاهش نشان می‌دهد این در حالی است که حجم جابه‌جایی در بندر گوتنبرگ در مدت مشابه هشت درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گفتۀ "Elvir Dzanic" مدیر اجرایی بندر گوتنبرگ رویکرد اتخاذ شده از سوی مسئولان اجرایی کشور سوئد، بندر گوتنبرگ را به یک استثنا تبدیل کرد به گونه‌ای که در حال حاضر خدمات گسترده ارائه می‌شود و یک زیر‌ساخت ریلی بسیار کار‌آمد و لجستیک قوی جابه‌جایی بار را به طور فزاینده‌ای گسترش داده است.

به گفتۀ وی از ابتدای بروز ویروس کرونا ورود  کالا از اکثر نقاط به ویژه آسیا  توسط بزرگترین کشتی‌های جهان هفته به هفته ادامه داشته است و همچنان شاهد جابه‌جایی کالا‌های بیشتری هستیم به همین جهت برای تداوم تجارت سوئد با جهان اطمینان خاطر داریم.

وی در پایان گفت: از آنجایی‌که جزء اولین کسانی بودیم که به کووید ۱۹ واکنش نشان داد‌ه و اقدامات سریع و سرنوشت‌سازی را آغاز کردیم، توانستیم به قطب اصلی باربری منطقه تبدیل شویم به گونه‌ای که در حال حاضر با  همکاری شرکت‌های بزرگ بندری برای بر‌آورده کردن نیاز‌های بازار از طریق سلسله ابتکارات کلیدی با تقویت پتانسیل‌های ترابری به یکی از موفق‌ترین بنادر‌ اروپا تبدیل شده‌ایم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار