۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت دریادلان حادثه ناو کنارک

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پیامی به فرماندۀ نیروی دریایی ارتش، شهادت جمعی از دریادلان این نیرو در حادثه ناو کنارک در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۶۴۸
پیام تسلیت مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت دریادلان حادثه ناو کنارک
 
به گزارش مانا، در پیام محمدرضا مدرس خیابانی نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به امیر دریادار حسین خانزادی فرماندۀ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: شهادت دریادلان شجاع و شریف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین انجام رزمایش دریایی ملت بزرگ ایران و جامعه دریایی کشور را داغدار کرد.
مردان دریادلی که خاطره صلابت و رشادت‌های‌شان در حراست و پاسداری از آب‌های سرزمینی کشور و همچنین اسکورت و محافظت از کشتی‌های ناوگان ملی جمهوری اسلامی ایران  در خلیج عدن در اذهان برای همیشۀ تاریخ جاودانه و ماندگار خواهند ماند.
اینجانب شهادت تعدادی از دلاور مردان میهن اسلامی و دریادلان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران، جنابعالی و خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص خانواده‌های داغدار آن عزیزان تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای مجروحان این حادثه دردناک، از درگاه خداوند متعال، برای شهدای والا مقام  علو درجات و برای بازماندگان معزز، صبر جمیل  و اجر جزیل خواستارم.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار