۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

مهار آتش‌سوزی مجتمع غذایی پلاژ ساحلی منطقه آزاد چابهار

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آتش‌سوزی در مجتمع غذایی در پلاژ ساحلی تیس منطقه آزاد چابهار توسط واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سازمان با همکاری آتش‌نشانی‌های اداره کل بنادر و دریانوردی و شهرداری بندر چابهار مهار شد.
کد خبر: ۸۶۵۹۷
مهار آتش‌سوزی مجتمع غذایی پلاژ ساحلی منطقه آزاد چابهار
به گزارش مانا، اقبال صادقی در خصوص جزئیات این آتش‌سوزی افزود: ساعت ۱۵:۵۸ دیروز ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۹۹ از طریق تلفن به آتش‌نشانی منطقه آزاد چابهار اعلام شده که بلافاصله تیم آتش‌نشانی ایستگاه شماره ۲ قطب صنعتی نزدیک‌ترین ایستگاه به محل آتش‌سوزی اعزام شد.

صادقی اظهار داشت: چون جنس محل حریق از نوع کامپوزیت و یونولیت فشرده بوده سرایت آتش‌سوزی به شدت بالا رفت که ایستگاه شماره یک منطقه آزاد چابهار وارد عمل شد و در مجموع پنج دستگاه ماشین آتش نشانی منطقه، یک دستگاه ماشین آتش نشانی اداره کل بنادر و یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی شهرداری چابهار اقدام به اطفاء حریق نمودند.

وی اضافه کرد: عملیات اطفاء حریق حدود یک ساعت به طول انجامید و در این حریق متأسفانه ۱۰ غرفه کاملاً سوخته و از بین رفتند و به سه غرفه خسارت‌هایی وارد شد، در مجموع در این فودکورت ۱۵ غرفه وجود داشت.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حریق در دست بررسی است و متعاقباً اعلام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار