۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

تسهیلات بنادر اسپانیا برای تغییر خدمۀ کشتی‌ها

دولت اسپانیا در تازه‌ترین اطلاعیه‌ای که خطاب به بنادر و خطوط کشتیرانی صادر شده اعلام کرد، هرگونه تسهیلات برای تغییر خدمه را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۵۸۴
تسهیلات بنادر اسپانیا برای تغییر خدمۀ کشتی‌ها
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در اطلاعیه دولت اسپانیا آمده است از آنجایی که دریانوردان نیروی انسانی کلیدی هستند با توجه به وضعیت اضطراری اسپانیا در بحران همه گیر کرونا تمام تلاش‌های خود را برای رساندن خدمات ضروری به مردم تا کنون مضایقه نکرده‌اند. به همین جهت وزارت حمل و نقل اسپانیا باید نسبت به تغییر خدمه کشتی‌ها و ادامه فعالیت بندری علی‌رغم بیماری همه گیر جهانی نسبت به ایجاد سرویس‌های ضروری اقدام کنند.

در ادامه اطلاعیه آمده است وزارت حمل و نقل اسپانیا مکلف است نسبت به تغییر خدمۀ کشتی‌ها اقدامات لازم را به عمل آورده و امکانات بازگشت آن‌ها را به کشور‌های خود آماده کنند همچنین قرارداد استخدام آن‌ها تمدید شده و باید  قرارداد استخدام آنان که به اتمام می‌رسد بلافاصله تمدید شود.

در پایان این اطلاعیه آمده است تمامی موارد‌ی که قبلاً در مقابله با شیوع ویروس کرونا به بنادر و خطوط کشتیرانی از سوی IMO و WHO اعلام شده باید در صدر  فعالیت‌های اصلی مسئولان قرار گیرد تا هیچ وقفه‌ای در رساندن تجهیزات، کالا‌های پزشکی، مواد غذایی و سایر مایحتاج مردم ایجاد نشود. در حال حاضر خوشبختانه شاهد استمرار ورود و خروج خطوط کشتیرانی به بنادر هستیم  و این امر باید همچنان ادامه یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار