۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

نخستین اورژانس دریایی پارس جنوبی راه‌اندازی شد

رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از راه‌اندازی نخستین اورژانس دریایی ویژۀ کارکنان سکو‌های گازی پارس جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۷۴
نخستین اورژانس دریایی پارس جنوبی راه‌اندازی شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، علیرضا نجومی از استقرار اتاقک ایزولاسیون مجهز به تجهیزات پزشکی بر روی شناور دریایی خبر داد و اظهار داشت: این اورژانس دریایی با هدف انتقال بیماران مختص کرونا و همچنین برای پوشش حوادث انسانی از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی برای نخستین‌ بار در استان بوشهر و در بخش سکو‌های فراساحل پارس جنوبی به کار گرفته می‌شود.

وی، حفظ جان کارکنان شاغل در سکو‌های پارس جنوبی و صیانت از تولید ایمن و پایدار گاز را اهداف برپایی این اورژانس دریایی عنوان و اضافه کرد: اتاقک ایزولاسیون شناور دریایی، مختص اورژانس دریایی (عملیات تریاژ) و از برنامه‌های مورد توجه ستاد مقابله با بیماری کووید ۱۹ شرکت ملی نفت ایران بوده است.

وی بیان کرد: این اتاقک ایزولاسیون شناور که می‌تواند نقش اورژانس دریایی را داشته باشد به تجهیزات مهم پزشکی اورژانسی از جمله تخت‌های احیا، کپسول‌های اکسیژن، دستگاه نوار قلب، دستگاه suction و کاور یک‌بار مصرف حفاظت در برابر ویروس کرونا مجهز شده و بر روی شناور پارمیدا قرار گرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار