۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
فتح ابرکانال ۷۰۰ هزار واحدی توسط شاخص کل:

حکشتی همچنان در میان بهترین‌های بورسی

طی معاملات روز جاری شاخص کل بورس با رشدی نزدیک به سه درصدی توانست وارد کانال جدیدی شود و برای اولین بار در تاریخ بازار سرمایه کشور از سطح ۷۰۰ هزار واحد عبور کرد.
کد خبر: ۸۶۴۸۶
حکشتی همچنان در میان بهترین‌های بورسی
به گزارش خبرنگار بورس مانا، با گذر یک ماه از سال جدید شاخص کل بورس توانسته است دو ابرکانال بزرگ را فتح کند، به این ترتیب در حالی طی فروردین ماه شاخص کل بورس توانست از مرز ۶۰۰ هزار واحد عبور کند که در اولین روز اردیبهشت این متغیر با فتح ابرکانال ۷۰۰ هزار در سطح ۷۰۸ هزار به کار خود پایان داد.
طی معاملات روز جاری نماد‌های فارس، فولاد، فملی، تاپیکو، وغدیر، وبملت، رمپنا و حکشتی با بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل و همچنین رشد قیمت حداکثری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل بورس داشت.
ارزش معاملات بورس نیز امروز ۷۶۰۰ میلیارد تومان بود که رقم قابل توجهی است.
گروه‌های شیمیایی، فرآورده‌های نفتی، بانک ها، فلزات اساسی، غذایی، سرمایه گذاری و خودرویی‌ها بیشترین ارزش معاملات را داشتند.
همچنین شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، خدمات انفورماتیک، مخابرات، تأمین سرمایه ملت، سرمایه‌گذاری امید، بانک پارسیان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین تقاضای خرید را در معاملات امروز داشتند.
سهام حکشتی طی داد و ستد‌های اولین روز اردیبهشت ماه با رشد حداکثر قیمت روزانه در نرخ ۲۵۹۹۴ ریال قرار گرفت. امروز بیش از ۱۶ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۴۱ میلیارد تومان معامله شد و در پایان ساعت معاملات صف خرید بیش از ۱۵ میلیون سهمی را ثبت کرد.
به این ترتیب امروز ۱۴۷۶ سرمایه گذار سهام حکشتی را خریدند که فقط دو خریدار حقوقی بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار