۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

اختصاص امکانات رایگان ارتباطی به دریانوردان

یک شرکت فنّاوری ماهواره‌ای بسته‌های رایگان ارتباطی را در اختیار خدمه و اپراتور ها‌ی کشتی در شرایط بحرانی ناشی از کرونا قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۴۷۴

اختصاص امکانات رایگان ارتباطی به دریانوردان

 

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، شرکت Marlink اعلام کرد در شرایط فعلی با توجه به گسترش حیطه ویروس کرونا هر روز برای حمل و نقل دریایی محدودیت‌های جدیدی ایجاد می شود به همین جهت این شرکت با تقویت فنّاوری اطلاعات از راه دور امکانات رایگان تلفنی برای کارکنان صنایع و حمل و نقل دریایی اختصاص می دهد.

این شرکت اعلام کرد با ارتقا پهنای باند سعی می‌کند به تمامی تقاضاهای دریانوردان پاسخ دهد و آنان به طور رایگان به ارتباطات تلفنی، اخبار و اطلاعات مورد نیاز و نسخه‌های جدید بهداشتی همچنین  کارت تماس تلفنی  دسترسی داشته باشند.

در ادامه اطلاعیه این شرکت آمده است با استقرار تیم های مستقر در ساحل و بهینه سازی امکانات دیجیتالی با کنترل از راه دور نسبت به فعال سازی سرویس‌های عملیاتی اقدام خواهد کرد.

یکی از مسئولان این شرکت گفت با توجه به اینکه پرسنل دریایی ممکن است مدت طولانی در دریا حضور داشته باشند و ارتباطات تلفنی برای آنان هزینه‌بر باشد به همین جهت درصدد برآمدیم تا نسبت به اختصاص بسته‌های رایگان برای آنان در شرایط فعلی کمک مؤثری در جهت رفع نیاز آنان داشته باشیم تا جریان تجارت دریایی و تولید همچنان به مسیر خود ادامه دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار