۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

انتصاب فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان

سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان طی حکمی سرهنگ محمد زراتی را به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان منصوب کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۴۷۳
انتصاب فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان
 
به گزارش خبرنگار مانا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان با حضور فتح‌الله ابوعلی سرپرست اداره کل شیلات خوزستان، معاونان اداره کل شیلات استان، سرهنگ نادر سهیلی جانشین فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان، فرماندهان پایگاه‌های حفاظت استان و رئیس هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های صیادی استان برگزار شد.

سرپرست شیلات خوزستان در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ سید بهزاد گل‌آور فرمانده پیشین یگان حفاظت منابع شیلات خوزستان بر برخورد قاطع با صید غیرمجاز و حفاظت از منابع آبزیان دریایی در صیدگاه‌های شمال غرب خلیج فارس تأکید کرد.

 ابوعلی به نقش مهم یگان حفاظت منابع آبزیان در جلوگیری از صید‌های مخرب، حفاظت از صیدگاه‌ها و گونه‌های با ارزش دریایی اشاره کرد و افزود: برخورد قانونی با متخلفان صید و کسانی که حیات آبزیان دریایی را به مخاطره می‌اندازند باید سرلوحه کاری فرمانده جدید یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان باشد.

وی اظهار امیدواری کرد فرماندۀ جدید یگان حفاظت منابع آبزیان دریایی شیلات خوزستان با درایت، هوشیاری و ایجاد  تعامل درون و برون سازمانی  به هدایت امور بپردازد و با  اعمال نظارت مستمر در پیشبرد اهداف عالیه سازمان شیلات و حفاظت از منابع آبزی دریا گام‌های مؤثرتری بردارد.

سرپرست شیلات خوزستان افزود: منابع آبزیان متعلق به نسل‌های آینده است و چنانچه قصوری در صیانت از آبزیان دریایی خلیج فارس صورت گیرد امنیت غذایی نسل‌های آینده با مخاطرات جدی روبه‌رو می‌شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار