۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴

بازدهی ۲۵ درصدی سهام کشتیرانی در بورس

طی معاملات روز جاری شاخص کل بورس با رشدی بیش از ۱۳۰۰ واحدی به کار خود پایان داد و نماد کشترانی ایران با صف خرید سنگین و رشد حداکثری قیمت سهام در میان نماد‌هایی قرار داشت که بیشترین اثر را در رشد شاخص بورس تهران گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۴۲۷
بازدهی ۲۵ درصدی سهام کشتیرانی در بورس
 
به گزارش خبرنگار بورس مانا، شاخص کل بورس امروز با رشد ۱۳۰۰ واحدی در سطح ۶۲۴ هزار قرار گرفت. نماد‌های کگل، تاپیکو، کچاد، حکشتی و فملی بیشترین اثر مثبت را بر رشد نماگر اصلی بازار داشتند.
همچنین ارزش معاملات هم در بورس تهران بالغ بر ۶۲۰۰ میلیارد تومان بود که گروه‌های شیمیایی، غذایی، رایانه، سرمایه گذاری‌ها، فلزات اساسی، انبوه سازی و فرآروده‌های نفتی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.
نماد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران امروز به دلیل نوسان ۲۰ درصدی به مدت یک ساعت متوقف شد و بعد از بازگشایی مجدداً با اقبال بازار و صف خرید همراه شد.
بر‌اساس این گزارش طی معاملات روز جاری شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با نماد حکشتی با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش‌گیری قرار گرفت و سپس معاملات در دامنه نوسان پنج درصدی ادامه یافت.
این نماد طی معاملات روز جاری با رشد قیمت پنج درصدی و صف خرید بیش از ۲۲ میلیون سهمی به کار خود پایان داد. حجم معاملات این سهم در روز جاری بیش از ۲۳ میلیون سهم بود که ۲۰۲ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی اقدام به خرید سهام این شرکت کردند.
گفتنی است سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه هفته گذشته با اقبال بازار و صف خرید مواجه شده که این روند تا پایان معاملات امروز هم ادامه داشت.
به این ترتیب نماد حکشتی ظرف پنج روز رشد قیمتی ۲۵ درصدی را ثبت کرده و در فهرست نماد‌های اثرگذار بر شاخص کل قرار گرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار