۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

تداوم پلمپ ویلا‌های اجاره‌ای در سواحل مازندران

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از تداوم پلمپ ویلا‌های اجاره‌ای در سواحل استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۱۵
تداوم پلمپ ویلا‌های اجاره‌ای در سواحل مازندران
 
سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: از آنجا که همواره گردشگران زیادی برای سفر به جنگل‌ها و سواحل استان مازندران علاقه‌مند هستند، لذا با وجود تعطیلی رسمی تأسیسات گردشگری استان به دلیل شیوع کرونا، اما همواره شاهد حضور تعداد اندکی مسافر به استان هستیم.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از تداوم پلمپ ویلا‌های اجاره‌ای در سواحل استان مازندران خبر داد و گفت: نظارت بر خانه و ویلا‌های استیجاری به صورت منظم از سوی کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان صورت می‌گیرد.

وی با تأکید بر اهمیت نقش نظارت بر تأسیسات گردشگری استان، خاطرنشان ساخت: تا‌کنون علاوه بر پلمپ بیش از ۲۰۰ خانه و ویلای استیجاری، صد‌ها مورد اخطار شفاهی و کتبی نیز به مالکان خانه‌ها و ویلا‌های استیجاری صادر شده است.

فرزانه تأکید کرد: گزارشات مردمی و همکاری نیروی انتظامی استان نقش بسیار مهمی در شناسایی واحد‌های متخلف که اقدام به پذیرش مسافر می‌کرده اند، داشته است.

به گفته این مقام مسئول در استان مازندران، بازدید از تأسیسات گردشگری استان در قالب کمیتۀ مشترک و با همکاری فرمانداران، دادستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان صورت می‌گیرد که در این مدت عملکرد آن‌ها بسیار مثبت بوده است.

فرزانه با بیان اینکه تابلو‌های تبلیغاتی اجاره خانه و ویلا‌های غیرمجاز، در سطح استان جمع‌آوری شده اند، اذعان داشت: این روند تا دستورات بعدی ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در ادامه گفته‌های خود همچنین به اثرات بسیار مثبت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: آغاز این طرح تأثیر بسیار زیادی در کاهش ورود گردشگران به استان مازندران داشته است.

وی همچنین از همکاری تنگاتنگ مالکان بسیاری از تأسیسات گردشگری و هتل‌های استان مازندران در راستای عدم پذیرش گردشگر و نیز انجام حمایت‌های مالی در راستای مبارزه با بیماری کرونا تشکر کرد و اظهار داشت: امیدواریم این شرایط همکاری تا پایان شکست کرونا همچنان ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول در استان مازندران از مردم خواست تا از سفر به استان مازندران اجتناب کنند تا بتوانیم شرایط مناسب‌تری را برای مقابله با بیماری کرونا فراهم کنیم.

به گفته مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، بدون شک پس از شکست کرونا، شرایط مناسب برای سفر گردشگران به استان مازندران و سایر نقاط گردشگری کشور از سوی دولت فراهم خواهد شد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار