۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

ضدعفونی و گندزدایی بنادر آبادان‌، چوئبده و اروندکنار

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از اجرای طرح کامل ضدعفونی و گندزدایی بنادر آبادان، چوئبده و اروندکنار برای مصون سازی از ویروس کرونا خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۴۰۲
ضدعفونی و گندزدایی بنادر آبادان ، چوئبده و اروندکنار
 
رضا سفاری در گفتگو با خبرنگار مانا خبر داد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارکنان، واحد ایمنی و بهداشت بنادر آبادان به صورت مستمر و منظم اقدام به ضدعفونی کرده است.

وی گفت: برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و حفظ سلامتی کارکنان و مراجعین، اقدام‌های احتیاطی و کاهش تردد‌های غیرضروری به مرحله اجرا گذاشته شده است.

سفاری افزود: ضد‌عفونی کردن نقاط عمومی و پر‌تردد سه بندر آبادان، اروندکنار و چوئبده، اسکله‌ها، سالن مسافری بندر آبادان و در‌های ورود و خروج این سه بندر به صورت مستمر در حال انجام است.

وی گفت:علاوه بر این اقدامات، چاپ و نصب بنر هشداری در محیط باز و اداری بنادر آبادان، تهیه و توزیع بروشور هشداری آموزشی مقابله با انتشار ویروس کرونا هم یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان در شرایط‌ فعلی است.

سفاری با بیان اینکه در این راستا علاوه بر گند‌زدایی اقلام بهداشتی از جمله ژل ضد‌عفونی کننده، دستکش و ماسک تهیه و بین کارکنان توزیع شده است اضافه کرد: این روند به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا به صورت جدی در حال انجام است و تا زمانی که لازم باشد ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار