۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

ابراز نگرانی فرماندار آبادان از افزایش شیوع ویروس کرونا در منطقه

فرماندار آبادان از افزایش ابتلا به ویروس کشنده کرونا در منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: با کمک و همکاری مردم می‌توان این وضعیت را کنترل کرد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۴۰۱
ابراز نگرانی فرماندار آبادان از افزایش شیوع ویروس کرونا در منطقه
سید زین‌العابدین موسوی در گفتگو با خبرنگار مانا، ضمن تأکید بر جدی بودن وضعیت بیماری کرونا در آبادان اظهار داشت: توقع داریم همه کمک کنند تا بتوانیم بر این بیماری غلبه کنیم.

وی افزود: افرادی که مبتلا به کرونا هستند و در قرنطینه به سر می‌برند نباید با کسی کوچکترین رابطه‌ای داشته باشند و باید خانواده‌هایشان آن‌ها را در محیطی کاملاً بسته قرار دهند و فقط تغذیه آن‌ها را با رعایت اصول بهداشتی تأمین کنند.

فرماندار آبادان بیان کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان باید مشخصات و آدرس افراد مبتلا به کرونا را قرنطینه و حتی افراد در دورۀ نقاهت را در اختیار پلیس بگذارد تا نظارت جدی بر ارتباطات آن‌ها شود.

وی گفت: بانک‌ها مکلف هستنند علاوه بر شارژ خودپرداز‌ها و انجام نیاز‌های مردم به صورت غیرحضوری، کارت‌های سوخته شده و یا مفقودی را تعویض و سریعاً به‌دست متقاضیان برسانند.

موسوی با بیان اینکه ادارۀ کار باید سریعاً بیمه بیکاری را برای همه افراد بیکار شده مطابق دستورالعمل‌های جدید برقرار و به فرمانداری گزارش دهد افزود: تمام پیمانکاران و بخش خصوصی که در تعطیلی هستند باید بیمه کارکنان خود را بپردازند و کسی را اخراج نکنند و مقرر است به آن‌ها وام‌های کم بهره مناسب پرداخت شود.

فرماندار آبادان از تداوم ممنوعیت تردد بین شهری با هدف کنترل بیماری کرونا خبر داد و از دادستان آبادان خواست با متخلفین که قرنطینه و مقررات و مصوبات ستاد شهرستانی کرونا را نادیده می‌گیرند برخورد کند.

تاکنون ۷۷ نفر در شهر‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به بیماری کرونا مبتلا شده اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار