۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴

بسته شدن جاده‌های ساحلی خرمشهر

بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا خرمشهر، همه جاده‌های ساحلی و پارک‌های کنار رودخانه کارون در خرمشهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته شدند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۳۶۲

بسته شدن جاده‌های ساحلی خرمشهر

فرماندار خرمشهر با اعلام این خبر به خبرنگار مانا با اشاره به تداوم شرایط بحرانی این شهربندری از ناحیه آسیب پذیری از ویروس کرونا اظهار داشت: همه تجمع ها در این شهر ممنوع بوده و بازارهای پرتردد همچون بازار صفا با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تعطیل شده اند.

محمد حیدری افزود: تردد بر روی پل قدیم خرمشهر با هدف کاهش ترددهای درون شهری تا مدت زمان نامحدودی ممنوع شده است.

وی با اشاره تداوم بسته شدن مرز دریایی خرمشهر و ممنوعیت صادرات از منطقه آزاد اروند اظهار داشت: هیچ برنامه‌ای برای ازسرگیری سفر گردشگران عراقی به منطقه آزاد اروند تدارک دیده نشده است.

فرماندار خرمشهر در ادامه با اشاره به شرایط بسیار خاص خرمشهر از نظر مشکلات اقتصادی و تجاری در این شهر بندری ابراز امیدواری کرد با فروکش کردن ویروس کرونا فعالیت‌های عادی از سرگرفته شود.

وی با این حال گفت: فعالیت بندری خرمشهر کماکان ادامه دارد و ضوابط بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی این بندر به دقت رعایت می شود.

حیدری همه شهروندان خرمشهری را به تداوم قرنطینه خانگی و اجرای فاصله اجتماعی با هدف قطع زنجیرۀ بیماری کرونا فرا خواند و ابراز امیدواری کرد در سالی که مزین به شعار "جهش تولید" است این شهربندری نقش برجسته‌ای در رونق اقتصادی و جهش تولید داشته باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار