۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

دریانوردان در خط مقدم مبارزه با کرونا

اتاق بین‌المللی حمل و نقل و فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل و نقل اعلام کردند از آنجایی که دریانوردان در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند همۀ کشور‌های عضو IMO باید امکانات رفاهی و برخی خدمات رایگان را در اختیار آنان قرار دهند.
کد خبر: ۸۶۳۳۸

دریانوردان در خط مقدم مبارزه با کرونا

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در این اطلاعیه آمده است با توجه به محدودیت‌هایی که برای حمل و نقل دریایی در بنادر صورت گرفته دریانوردان با تمام وجود تلاش خود را برای عرضه خدمات به کار می‌گیرند به همین جهت باید سازمان‌های مردم‌نهاد و تمامی کشورها همچنین افراد خیّر از کمک‌ها و مساعدت‌های خود برای این قشر دریغ نکنند.

در ادامۀ این اطلاعیه آمده است دریانوردان در حال حاضر با برخی محدودیت‌ها مواجه‌اند به‌ویژه مرخصی ساحلی محروم شده‌اند و برخی از آنان به اینترنت وای فای دسترسی ندارند و نمی توانند به راحتی با خانواده خود تماس بگیرند به همین جهت شایسته است که همگی دست به دست هم داده و برای افزایش رفاه و سلامتی آنان از خدمات کلیدی پرهیز نکنیم.

"Rev Canon Andrew Wright" ، دبیر‌کل مأموریت برای دریانوردان و مدیر‌عامل ICMA در این زمینه گفت: شرایط بحرانی برای دریانوردان بسیار پر‌استرس و چالش‌برانگیز است از یک سو آنان مورد تهدیدات ویروس کرونا قرار گیرند و از سوی دیگر باید کالاهای ضروری را تحت هر شرایطی به دست مصرف کنندگان برسانند در واقع آنان در حال حاضر مأموریت‌های حیاتی و قهرمانانه بر عهده دارند.

در این ارتباط آنان باید اطمینان حاصل کنند که از هر نظر در رفاه و تأمین سلامتی قرار دارند که آن هم وظایف اعضای IMO را بیشتر می کند.

وی از کشورهای عضو خواست بررسی کنند  که چه نوع خدماتی را می توانند به دریانوردان ارائه دهند تا کانال‌های پشتیبانی این سازمان‌ها طی تماس با آنان به منظور استفاده از خدمات اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار