۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۴
معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از چابهار

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از افزایش تعامل ادارات کل بنادر و دریانوردی و گمرک در تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در کوتاهترین زمان و همچنین انجام عملیات تخلیه و بارگیری بصورت ۲۴ ساعته خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۳۱
تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از بندر چابهار
 
به گزارش مانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان حسین شهدادی عنوان کرد: از ابتدای سال جدید، انجام عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم از قبیل: گندم، برنج و فراورده‌های نفتی به صورت ۲۴ ساعته در بندر در حال انجام است.
شهدادی از ثبت رکورد تخلیه ۱۳هزار و ۵۰۰ تُن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز خبر داد.
معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان افزایش تعامل و همکاری گمرک و بندر افزود: اولویت اصلی این اداره کل علی‌رغم شرایط و مشکلات موجود، تخلیه و خروج ۲۴ ساعته کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شهرستان‌های هدف در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.
شهدادی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده‌های غلات ۶۰۰ تُن بر ساعت، عملیات بندری با نُرم مطلوب، ایمن و با سرعت در حال انجام است و بر اساس برنامه زمان‌بندی تا پایان فروردین پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی در این بندر پهلوگیری خواهد شد.
وی افزود: غربالگری و پایش افراد و کامیون‌های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری، محوطه‌ها و اسکله‌ها بر‌اساس دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می‌شود.
تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از بندر چابهار
تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از بندر چابهار
.تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از بندر چابهار
تعامل بندر و گمرک در خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی از بندر چابهار.
ارسال نظرات
آخرین اخبار