۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵
مدیرکل گمرک پارس جنوبی:

۱.۴ میلیون تُن کالا از گمرک پارس جنوبی صادر شد

مدیرکل گمرک پارس جنوبی با اشاره به صادرات ۱.۴ میلیون تُن صادرات کالای غیرنفتی از گمرک پارس جنوبی در ماه گذشته گفت: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال ما قبل آن ۹ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۸۶۳۱۸
۱.۴ میلیون تُن کالا از گمرک پارس جنوبی صادر شد
 
احمد پورحیدر در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با تأکید بر مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در این راستا تمام تجهیزات و ابزارآلات تخلیه و بارگیری کالا در گمرک منطقه ویژه پارس جنوبی به صورت مستمر ضدعفونی می‌شود.

وی، با اشاره به تولید انواع محصولات صادراتی در منطقه پارس جنوبی بیان کرد: صادرات انواع محصولات به ویژه تولیدات صنایع مستقر در پارس جنوبی از این گمرک دارای رتبه برتر در کشور است.

مدیرکل گمرک پارس جنوبی به صادرات انواع محصولات از گمرک پارس جنوبی پرداخت و تصریح کرد: در ماه گذشته افزون بر ۱.۴ میلیون تن محصولات غیرنفتی از گمرک پارس جنوبی صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن ۹ درصد افزایش دارد.

پورحیدر با اشاره به اینکه در اسفند سال قبل انواع محصولات از گمرک پارس جنوبی به کشور‌های مختلف صادر شد ارزش محصولات صادراتی غیرنفتی از گمرک پارس جنوبی را ۴۵۲ میلیون دلار دانست و افزود: متانول، پروپان، بوتان، پلی اتیلن سبک و سنگین، آمونیاک، گوگرد، استایرن از جمله محصولات صادراتی از پارس جنوبی است.

وی، با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴۰ هزار تُن میعانات گازی از پارس جنوبی صادر شد گفت: در مجموع در اسفند ماه سال قبل افزون بر یک میلیون و ۴۸۸ هزار تُن انواع کالا‌ها و محصولات به ارزش ۷۹۶ هزار و ۷۰۴ هزار دلار  از گمرک پارس جنوبی به کشورهای مختلف صادر شده است.

مدیرکل گمرک پارس جنوبی با اشاره به واردات کالا از گمرک پارس جنوبی خاطر نشان کرد: در ماه قبل شش‌هزار و ۲۷۰ تن کالا از این گمرک وارد کشور شده که از این میزان واردات  پنج هزار و ۸۰۰ تُن به ارزش ۶۰ میلیون و ۹۸۰ هزار دلار آن مربوط به پروژه‌های صنعتی و تولیدی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار