۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

سواحل دریای مازندران خالی از گردشگر است

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از کنترل ورودی‌های استان مازندران خبر داد و گفت: هم اکنون مناطق تفریحی و سواحل استان خالی از گردشگر است.
کد خبر: ۸۶۳۰۷
سواحل دریای مازندران خالی از گردشگر است
 
سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع بیش از پیش بیماری کرونا، با شروع ایام نوروز تمام ورودی‌ها به استان کنترل می‌شود تا از ورود افراد مشکوک به بیماری جلوگیری به عمل آید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با اشاره به اینکه هیچ گونه خدمات گردشگری به مسافران ورودی به استان داده نمی‌شود، بیان داشت: هم اکنون مناطق تفریحی و سواحل استان خالی از گردشگر است.

وی همچنین با بیان اینکه تمام واحد‌های اقامتی استان تعطیل است، خاطرنشان ساخت: تمام مسافرانی که به مازندران وارد شده اند، دارای ویلای شخصی بوده اند.

فرزانه با بیان اینکه اماکن و تاسیسات گردشگری استان مازندران دچار ضرر و زیان فراوانی در پی شیوع کرونا شده اند، بیان کرد: با این وجود بسیاری از سرمایه گذاران فعال در امور هتل‌داری و تاسیسات گردشگری مازندران، کمک‌های مالی فراوانی را برای کنترل کرونا به بیمارستان‌های استان کرده اند که این امر بسیار جای تقدیر دارد.

این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه همچنین بر ضرروت فرهنگ سازی در خانه ماندن مردم در ایام شیوع کرونا تاکید کرد و اذعان داشت: استان مازندران ظرفیت پذیرایی از میلیون‌ها نفر گردشگر را دارد که به طور قطع پس از رفع مشکلات ناشی از شیوع کرونا در کشور، شاهد میزبانی مازندران از مسافران و گردشگران خواهیم بود.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از مردم خواست از سفر به استان مازندران در هفته دوم تعطیلات نوروزی به طور جدی خودداری کنند چرا که هیچ گونه خدماتی به آن‌ها ارائه نخواهد شد.

وی در ادامه گفته‌های خود همچنین از تداوم بازدید‌های نظارتی در تأسیسات گردشگری استان مازندران خبر داد و عنوان کرد: با همکاری فرمانداران و نیرو‌های یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از ابتدای نوروز نظارت بر تأسیسات گردشگری و خانه‌های استیجاری در سطح استان آغاز شده است.

فرزانه با بیان اینکه مردم می‌توانند شکایات خود را با مشاهده کسانی که خانه‌ها یا ویلا‌های استیجاری خود را در اختیار مسافران قرار می‌دهند با سامانه ۳۳۳۹۱۰۰۷-۰۱۱ اعلام کنند، تصریح کرد: تمام موارد اعلام شده در اسرع وقت بررسی خواهد شد و در صورت تأیید گزارش و با هماهنگی نهاد‌های مرتبط، خانه و یا ویلای استیجاری پلمب، خواهد شد.

به گفته این مقام مسئول در استان مازندران، جلسات ستاد اجرایی مبارزه با شیوع ویروس کرونا مازندران به طور منظم برگزار می‌شود و با هشدار‌ها و تذکرات منتشر شده، شاهد کاهش محسوس ورود مسافران هستیم که امیدواریم این وضع همچنان ادامه داشته باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار