۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

نامۀ سر‌گشاده انجمن جهانی بنادر به رهبران G۲۰

نامۀ سر‌گشاده انجمن جهانی بنادر به رهبران G۲۰
اتاق بین المللی حمل و نقل (ICS) و انجمن بین المللی بنادر (IAPH) از رهبران کشور‌های بزرگ اقتصادی معروف به G۲۰ خواستند تا محافظت از زنجیره‌های حمل و نقل دریایی را شدت بخشند.
کد خبر: ۸۶۳۰۳
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در این نامۀ سرگشاده اتاق بین‌المللی حمل و نقل (ICS) و انجمن بین‌المللی بنادر (IAPH) تأکید کردند به منظور عبور از بحران جهانی بر اثر شیوع ویروس کرونا و لزوم حفاظت از زنجیرۀ تأمین حمل و نقل دریایی، اتخاذ یک تصمیم هماهنگ توسط دولت‌ها و سایر آژانس‌های ذی‌ربط با همکاری سازمان‌های IMO و WHO از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در ادامه نامه آمده است بدون شک موادغذایی، انرژی و مواد اولیّه تولیدات و نیز کالا‌های مورد نیاز مردم باید در شرایط فعلی به دست مصرف کننده برسد.

"Guy Platten" دبیر‌کل ICS در زمینه نگارش این نامۀ سرگشاده با اشاره به اینکه حمل و نقل، شاهرگ حیاتی جهان است گفت: شرایط کشور‌ها در حال حاضر به گونه‌ای است که حمل و نقل تجهیزات پزشکی، مواد اولیه و سوخت، در اکثر کشور‌ها وضعیت دشوارتری به خود گرفته است به همین جهت ما به کمک ملت‌ها و رهبران کشور‌های G۲۰ نیاز داریم تا در محدودیت‌های ایحاد شده ما را یاری کنند چرا‌که بدون مشارکت و هماهنگی جهانی غلبه بر ویروس کرونا امکانپذیر نیست و اگر می‌خواهید در این کارزار برنده شویم  باید به یکدیگر اعتماد کنیم.

"Patrick Verhoeven" مدیر‌عامل انجمن بین‌المللی بنادر در این زمینه گفت: بهداشت عمومی به هیچ وجه نباید در شرایط حاضر به خطر بیفتد به همین جهت تمام خدمات و فعالیت‌های بنادر باید عملیاتی شود.

به همین جهت دولت‌ها باید از هر فعالیتی که ممکن است به حمل و نقل کالا در نقاط مختلف دنیا کمک کند پشتیبانی به عمل آورند، زیرا ما نگران ارسال کالا‌های اساسی، دارو، مواد غذایی و تجهیزات مورد نیاز پزشکی هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار