۰۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۸

گردشگری آبی در اسکله‌های خرمشهر متوقف شد

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر از تعطیلی هر‌گونه فعالیت مرتبط با گردشگری آبی در اسکله‌های بندر خرمشهر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از ورود گردشگران به شهرستان خرمشهر سایر خدمات گردشگری نظیر فعالیت هتل‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها و یادمان‌ها تعطیل شده است.
کد خبر: ۸۶۲۸۵
گردشگری آبی در اسکله‌های خرمشهر متوقف شد
سجاد پاک گوهر در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: بندر خرمشهر به دلیل جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده هر ساله گردشگران زیادی را در ایام نوروز به خود جذب می‌کند.

مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خرمشهر با اشاره به اینکه گشت‌های دریایی در آب‌های اروند رود یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های بندر خرمشهر برای گردشگران محسوب می‌شود، گفت: در راستای جلوگیری از ورود گردشگران به خرمشهر هر گونه فعالیت مرتبط با گردشگری آبی در اسکله‌های بندر خرمشهر تعطیل شده است.

به گفته وی، بندر خرمشهر دارای ۱۴ پست اسکله تفریحی در ساحل اروند رود است که با استاندارد‌های لازم به گردشگران خدمات رسانی می‌کنند که هم اکنون تمام آن‌ها تعطیل شده‌اند.

وی همچنین از تعطیلی سفر‌های دریایی در مسیر بندر خرمشهر- بندر بصره و بندر خرمشهر – کویت جهت جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد.

این مقام مسئول در شهرستان خرمشهر، خاطرنشان ساخت: شهرستان ساحلی خرمشهر علاوه بر جاذبه‌های گشت دریایی دارای سایر جاذبه‌های از جمله آثار تاریخی، روستا‌های گردشگری و نیز جاذبه‌های متعدد دفاع مقدس است که از جاذبه‌های بسیار زیادی برای گردشگران ورودی به خرمشهر برخوردارند.

وی در ادامه همچنین از تعطیلی سایر خدمات گردشگری در خرمشهر اعم از اقامتی و تفریحی خبر داد و بیان داشت: هم اکنون هتل‌های خرمشهر، موزه‌ها و یادمان‌های جنگی نیز تعطیل است.

به گفته این مقام مسئول در شهرستان خرمشهر، نوروز سال گذشته، بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر گردشگر به خرمشهر وارد شده بودند که تمام این گردشگران ورودی از خدمات گشت‌های دریایی بهره مند می‌شدند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار