۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
معاون استاندار بوشهر:

۴۵ هزار تُن برنج در بندر بوشهر تخلیه شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه امسال چهار فروند کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفته است گفت: در مجموع امسال ۴۵ هزار تُن برنج در اسکله بندر بوشهر تخلیه شده است.
کد خبر: ۸۶۲۳۶
۴۵ هزار تُن برنج در بندر بوشهر تخلیه شد
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سعید زرین‌فر در گفتگو با خبرنگاران با قدردانی از فعالان اقتصادی در امر مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت:  فعالان اقتصادی و بازرگانان در عرصه تأمین تجهیزات مقابله با ویروس کرونا نقش مهمی ایفا می‌کنند که علاوه بر خرید تولیدات داخلی، نسبت به واردات مواد ضدعفونی کننده و ماسک اقدام کردند.

وی با بیان اینکه از افزایش تردد کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی در بندر بوشهر خبرداد و افزود: تردد این کشتی‌ها در بندر بوشهر برای حمل و تخلیه کالا‌های اساسی استمرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه تاکنون مجموعاً ۴۵ هزار تُن برنج در بندر بوشهر تخلیه شده است خاطرنشان کرد: این محموله‌ها در انبار‌های استان بوشهر نگهداری و بر اساس سهمیه استان‌ها توزیع می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به عملیات لایروبی کانال دسترسی به بندر بوشهر تصریح کرد: با تکمیل عملیات لایروبی زمینه پهلوگیری، تخلیه و بارگیری کشتی‌های ۳۰ تا ۵۰ هزار تُن در بندر بوشهر فراهم می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار