۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

کرونا سواحل مازندران را به روی گردشگران نوروزی بست

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با بیان اینکه این استان به لحاظ شیوع کرونا، هم اکنون در وضعیت قرمز قرار گرفته است از گردشگران خواست از سفر‌های نوروزی به استان جداً خودداری کنند.
کد خبر: ۸۶۲۰۶

کرونا سواحل مازندران را به روی گردشگران نوروزی بست

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: از چند ماه پیش جلسات متعددی به منظور آماده سازی شرایط استان مازندران جهت پذیرایی از گردشگران نوروزی فراهم شده بود.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در ادامه با بیان اینکه این استان به لحاظ شیوع کرونا هم اکنون در وضعیت قرمز قرار گرفته است از گردشگران خواست از سفرهای نوروزی به  این استان جداً خودداری کنند.

وی اذعان داشت: بنا به دستور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تمام واحدهای اقامتی و پذیرایی استان مازندران از چندی پیش بسته شده و هیچ کدام از این واحدها مجوز پذیرش گردشگر را ندارند.

این مقام مسئول در استان مازندران اظهار امیدواری کرد: با از بین رفتن شیوع کرونا و برگشتن وضعیت سلامت مردم به شرایط قبلی، شرایط برای سفر مردم به استان مازندران هر چه سریع‌تر فراهم شود.

به گفته وی، شرایط به وجود آمده جهت جلوگیری از ورود مسافران به استان مازندران در حالی است که این استان هر ساله مقام نخست از نظر میزان ورود گردشگران نوروزی را به خود اختصاص می داد.

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار