۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر چابهار

تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر چابهار
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تقاضای ۵۳ شرکت برای سرمایه گذاری در بندر شهید بهشتی چابهار در سال ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۵۹
به گزارش مانا، بهروز آقایی در این خصوص گفت: با توجه به موقعیت استراتژیک بندر چابهار و اهمیت و جایگاه ویژه این بندر در مبادلات ایران با سایر کشور‌های منطقه از ابتدای امسال ۱۷۰ هیئت متشکل از سرمایه گذاران داخلی و خارجی و مقام‌های کشوری و لشکری از این بندر بزرگ اقیانوسی بازدید کردند.
وی با اشاره به مزیت دسترسی بندر چابهار به آب‌های آزاد بین‌المللی و گرایش بخش خصوصی داخلی و خارجی به حضور در این بندر اظهار کرد: این بازدید‌ها به ارائه ۵۳ درخواست سرمایه‌گذاری و انعقاد هفت قرارداد به ارزش ۴۰۸ میلیارد تومان منجر شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان افزود: از جمله پروژه‌های سرمایه گذاری امسال این بندر می‌توان به احداث انبار سرپوشیده با مساحت بیش از ۲۷ هزار متر مربع و ظرفیت سالانه ۷۲۰ هزار تُن اشاره کرد.
آقایی ادامه داد: احداث دو باب مخازن فرآورده‌های نفتی در مجموع با مساحت ۳۴ هزار مترمربع و ظرفیت سالانه بیش از ۷۵۰ هزار تُن از دیگر قرارد‌های مهم منعقد شده این اداره کل با سرمایه گذاران بخش خصوصی در سال ۹۸ است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار