۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

نجات مسافر در حال غرق شدن توسط کاپیتان کشتی

نجات مسافر در حال غرق شدن توسط کاپیتان کشتی
کاپیتان کشتی با پرش از ارتفاع ۱۲ متری به داخل دریا جان مسافری را که در حال غرق شدن بود نجات داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۱
به گزارش مانا به نقل از حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، تصاویری که به تازگی منتشر شده است اقدام قهرمانانه کاپیتان کشتی در نجات یک مسافر در حال غرق شدن را نشان می دهد. " یو مایینت آیه " ۶۰ ساله و همکارانش با دیدن صحنه غرق شدن یک مسافر زن بلافاصله وارد عمل شدند و موفق به نجات جان او شدند. "آیه" با کشتی خود در حال عبور از نزدیکی محل حادثه بود که با دیدن صحنه غرق شدن این زن بلافاصله به داخل آب پرید و توانست جانش را نجات دهد.

"کاپیتان آیه" با پرش از ارتفاع ۴۰ پایی (۱۲ متر) بلافاصله خود را به این زن رساند و توانست پیش از غرق شدن او جانش را نجات دهد. این زن ۳۴ ساله که هویتش " کان چان میا "اعلام شده روی قسمتی از اسکله ایستاده بود که ناگهان به داخل آب سقوط کرد.
یکی از تصاویری که منتشر شده است لحظه ای را که کاپیتان فداکار را که از بالای کشتی خود به داخل آب پرش می کند نشان می دهد. در تصویر دیگر "کاپیتان آیه" به همراه دو خدمه کشتی که برای نجات این مسافر به داخل آب پریده بودند در حال خروج از دریا دیده می شوند.
افراد محلی با دیدن این صحنه به کمک کاپیتان و دو خدمه که به داخل آب پریده بودند شتافتند و به آن‌ها در خروج از آب کمک کردند. زن مسافر نیز پس از نجات بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. این اتفاق در تاریخ ۱۸ فوریه و در نزدیکی بندر " دالا" در نزدیک رودخانه یانگون در کشور میانمار رخ داد.
گفتنی است؛ کاپیتان و دو خدمه کشتی که با فداکاری خود جان مسافر زن را نجات دادند از سوی مقامات محلی مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار