۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
برای دومین بار در ۱۰ روز گذشته صورت پذیرفت:

ارائه خدمات مشاوره پزشکی از راه دور به خدمه لنج صیادی

ارائه خدمات مشاوره پزشکی از راه دور به خدمه لنج صیادی
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: برای دومین بار در ۱۰ روز گذشته پس از ارائه خدمات مشاوره پزشکی از راه دور توسط مرکز جستجو و نجات دریایی این اداره کل، به پرسنل یکی از لنج‌های صیادی امدادرسانی شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۹
به گزارش مانا، سید حسن ابراهیمی اظهار کرد: روز گذشته در تماس فردی با مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC) بندر چابهار از طریق سامانه مخابراتی ۱۵۵۰ مبنی بر وضعیت اورژانسی یکی از پرسنل لنج صیادی در موقعیت صیدگاه که دچار عارضه شکستگی از ناحیه سر شده بود و نیاز به کمک فوری داشت، به صورت مستقیم با لنج مضطر تماس گرفته شد.
وی ادامه داد: پس از گرفتن شرح حال مصدوم توسط مرکز MRCC و ارائه خدمات مشاوره از سوی پزشک مشاور و تشخیص ضرورت انتقال وی به بیمارستان، شناور ناجی در محل حادثه حاضر شد و در فاصله ۲۰ مایلی بندر چابهار فرد مصدوم را از لنج صیادی به بندر شهید کلانتری و سپس توسط آمبولانس به مراکز درمانی انتقال داد.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مرکز MRCC بندر چابهار، با دارا بودن پزشک مشاور، آمادگی دارد به شناور‌های متردد و فعال در آب‌های استان، مشاوره پزشکی از راه دور ارائه نماید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار