۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
از سوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عنوان شد:

تاکید بر تسریع و تسهیل خدمات و فرآیند‌های بندری با حداقل تشریفات

تاکید بر تسریع و تسهیل خدمات و فرآیند‌های بندری با حداقل تشریفات
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه در فرآیند‌های بندری به تسریع و تسهیل به صورت همزمان نیاز داریم، تأکیدکرد: تسهیل فرآیند‌ها و سرعت دهی به خدمات، باید به گونه‌ای باشد تا مشتریان و ذی نفعان شاهد حداقل تشریفات و بهترین خدمات باشند.
کد خبر: ۸۶۱۳۳

به گزارش مانا، محمد راستاد در همایش معاونان اموربندری سازمان بنادر و دریانوردی،  گفت: در حوزه عملیات بندری انتظار داریم کیفیت خدمات همواره مورد ارزیابی دقیق قرار گیرد و یکی از اولویت‌های مدیران در بنادر باید پایش مستمر کیفیت خدمات درعملیات بندری از اسکله تا زمان خروج محموله از بندر باشد.

تاکید بر تسریع و تسهیل همزمان در فرآیندهای بندری  

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به تغییر جایگاه و رویکرد سازمان بنادر طی دو دهه اخیر از تصدی گری به نظارتی، تصریح کرد: در شرایط شدیدترین تحریم های اقتصادی علیه کشور، پایش مستمر کیفیت خدمات بندری نسبت به گذشته ضروری است.

راستاد با بیان اینکه در فرآیندهای بندری به تسریع و تسهیل به صورت همزمان نیاز داریم، خاطرنشان کرد: تسهیل فرآیندها و سرعت دهی به خدمات، باید به گونه ای باشد تا مشتریان و ذی نفعان شاهد حداقل تشریفات و بهترین خدمات باشند.

جذابیت فرصت‌های سرمایه گذاری در بنادر

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه روند جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادر نباید تحت هیچ شرایطی کاهش پیدا کند، افزود: فرصت های سرمایه گذاری کماکان در بنادر وجود دارد و ما به جز بازاریابی داخلی به بازاریابی منطقه ای نیز نیاز داریم، چراکه این الگو با توجه به امکانات و ظرفیت های بنادر کشور، قابل اجرا است.

به گفته راستاد، در مذاکرات صورت گرفته با کشورهای پیرامونی، خصوصا آسیای میانه، برخی از کشورها برای حضور و سرمایه گذاری در بخش های چون مراکز نگهداری کالا و امکانات لجستیکی در بنادر شمال و جنوب ایران ابراز تمایل کردند و این استقبال از سرمایه گذاری خارجی در بنادر ایران، در مذاکرات سطح کلان و دیدارهای مسولان کشوری نیز مطرح شده است.

توسعه خدمات الکترونیکی ضروری است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: لازم است خدمات الکترونیکی را در بنادر کشور توسعه دهیم و از سویی فرآیند هوشمند سازی بنادر باید با سرعت پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه سهولت دسترسی برای پاسخگویی و پیگیری مشکلات مشتریان بنادر ضروری است، گفت: لازم است مکانیزمی اندیشیده شود تا مدیران و معاونان بندری به سهولت در دسترس مشتریان و ذی نفعان سازمان بنادر و دریانوردی باشند.

افزایش حس اعتماد به فعالیت سازمان بنادر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: حس اعتماد به سازمان بنادر روز به روز باید افزایش پیدا کند و سازمان بنادر دراین مسیر می تواند الگو باشد.

بنادر کشور فعال هستند

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سازمان بنادر و دریانوردی موفق شد در شرایط تحریم با نرم قابل قبول و خدمات رضایت مند، حجم روبه افزایش کشتی های ورودی به بنادر را مدیریت کند.

استفاده از حداکثر توان و استعداد کشور

وی با بیان اینکه میزان آماده به کاری تجهیزات بنادر در سال آینده باید به حداکثر زمان ممکن برسد، افزود: عملکرد تخلیه و بارگیری در بنادر کشور با جابجایی ۱۳۸ میلیون تن کالا در بیشتر بنادر نسبت به پارسال مثبت بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار