۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

کاهش مسافرت های دریایی در استان هرمزگان

کاهش مسافرت های دریایی در استان هرمزگان
با توجه به درخواست مسئولین از مردم جهت پرهیز از انجام سفر‌های غیر ضروری به استان هرمزگان در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، میزان مسافران و سفر‌های دریایی طی هفته جاری در بنادر مسافری استان هرمزگان کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۶۰۹۲
به گزارش مانا، کاهش میزان مسافرت‌های دریایی در هرمزگان با وجود تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و در راستای درخواست مسئولین از مردم به منظور اجتناب از سفر‌های غیر‌ضروری و با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از بیماری کووید ۱۹ انجام شده که نشان دهنده توجه مردم به هشدار‌ها است.
پرهیز از انجام سفر‌های غیرضروری به عنوان یک خواست ملی و برای حفظ سلامت مردم در اولویت قرار گرفته تا با رعایت اقدامات و مراقبت‌های پیشگیرانه، از تسری بیماری کرونا، جلوگیری شود.
با اجتناب مردم از سفر‌های غیر ضروری بنابر خواست مسئولین،  سفر‌های دریایی از بنادر استان هرمزگان، با کاهش چشمگیری روبرو شده است.
براساس آمار ثبت شده، میزان تردد و مسافرت‌های دریایی در مسیر‌های دریایی مرکز استان شامل بنادر شهید حقانی به جزایر قشم، هرمز و لارک از ۲۹ بهمن تا پنجم اسفند ماه سال جاری، نسبت به هفته قبل از آن، ۲۰ درصد کاهش و نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۲ درصد کاهش یافته است.
همچنین آمار‌ها کاهش ۱۷ درصدی مسافر و ۱۱ درصدی حمل و نقل خودرو در مسیر بندر پُهل به بندرلافت در جزیره قشم و بالعکس را طی هفته جاری نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار