۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در سواحل خلیج فارس

انهدام باند قاچاقچیان سوخت در سواحل خلیج فارس
فرمانده دریابانی استان هرمزگان از انهدام باند قاچاقچیان سوخت و کشف یک میلیون لیتر گازوئیل در مرز‌های آبی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۷۰

به گزارش مانا، سرهنگ حسین دهکی اظهار داشت: برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان این فرماندهی قرار دارد.
وی ادامه داد: با کار‌های اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش‌های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان هرمزگان در شهرستان جاسک، باند قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان قاچاق می‌کردند، شناسایی شدند و تحت نظر اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفتند.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه، شناور شناسایی شده حامل محموله سوخت قاچاق در آب‌های شهرستان جاسک متوقف شد.
سرهنگ دهکی عنوان کرد: در این عملیات یک فروند کشتی خارجی توقیف و یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۷۰ میلیارد ریال نیز کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۳ متهم خارجی تبعه کشور اندونزی، سنگاپور و سنگال دستگیر شدند و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.
فرمانده دریابانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دریابانی هرمزگان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیدۀ سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی و دریایی استان هرمزگان را نخواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار