۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

رشد شاخص بورس به مدد «حکشتی»

رشد شاخص بورس به مدد «حکشتی»
۳۳۷۷ نفر امروز سهام کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در بورس تهران خریداری کردند.
کد خبر: ۸۶۰۶۱
به گزارش خبرنگار بورس مانا، طی معاملات روز جاری بورس تهران شاهد ریزش قیمت سهام در دقایق ابتدایی معاملات بودیم. اما این روند ادامه‌دار نبود و با گذشت ساعتی از شروع داد و ستد‌های بازار سهام شاخص کل بورس با رشد قیمت نماد‌های بزرگ، چرخش کرد و توانست ریزش ۱۱ هزار واحدی را به رشد سه هزار واحدی تبدیل کند.
این گزارش حاکی است در معاملات امروز سهام شرکت کشتیرانی ایران با نماد "حکشتی" در میان نماد‌هایی بود که با رشد قیمت حداکثری و صف خرید توانست در شاخص بورس اثر مثبت گذاشته و مانع باقی ماندن این متغیر در مدار منفی شود.
به این ترتیب طی معاملات امروز نماد شرکت کشتیرانی ایران با رشد قیمت پنج درصدی و صف خرید بیش از چهار میلیون و پانصد هزار سهم به کار خود پایان داد. این سهم حدود ۳۵۰ واحد بر شاخص کل بورس اثر مثبت داشت.
نماد حکشتی امروز توانست رشد قیمت را تا محدوده ۱۶۸۷ تومان ثبت کند. همچنین بیش از ۵۸ میلیون سهم این شرکت به ارزشی بالغ بر ۹۸ میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت. طی داد و ستد‌های امروز ۲۰ سرمایه‌گذار حقوقی و ۳۳۵۷ سرمایه گذار حقیقی سهام شرکت کشتیرانی را خریدند.
آمار‌ها نشان می‌دهد که حقیقی‌ها با خرید ۴۸ میلیون برگه سهم  "حکشتی"، بیشتر از ۸۳ درصد معاملات را از آن خود کردند.
بررسی روند معاملات نماد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد این سهم از ابتدای سال جاری تا پایان معاملات روز جاری توانسته است با بازدهی بیش از ۳۰۷ درصدی از قیمت ۴۰۰ تومان تا نرخ ۱۶۸۷ تومان رشد کند که رقم چشمگیری است.
 
رشد شاخص بورس به مدد «حکشتی»
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار