۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

صدور مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور در آبادان

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور شرکت پترو فلات اروند صادر شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۶۰۲۸
صدور مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور در آبادان
 
به گزارش خبرنگار مانا، عادل دریس در این خصرص توضیح داد: تعمیر شناور شرکت پترو فلات اروند در آبادان با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین‌المللی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی بهمن ماه سال جاری صادر شده است.

وی گفت: به منظور رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره برداری از سازه‌ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذی‌ربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور شرکت پترو فلات اروند صادر شد.

دریس با اشاره به بند ۲۲ ماده ۳ فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوز‌های لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی تأکید می‌کند افزود: این تمدید مجوز حسب اعمال حاکمیت در عرصه سواحل صورت گرفته و همه فعالان اقتصادی در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هرگونه فعالیت می‌باشند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می‌توانند به پروژه‌ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده‌اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.

در راستای اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر تمامی فعالیت‌ها در سواحل و به منظور ساماندهی سواحل استان خوزستان و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و گسترش فرصت‌های اشتغال، مجوز‌های لازم، پس از بررسی‌های کارشناسی توسط سازمان بنادر و دریانوردی صادر می‌شوند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار